2.1

Still Waiting...

Uppföljare till Waiting... som fortsätter följa personalen på Shenaniganz och vi får både återse gamla ansikten och lära känna några nya.

Originaltitel Still Waiting...
Regissör Jeff Balis
Manus Rob McKittrick
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Luis Guzmán, John Michael Higgins, Chi McBride, Tania Raymonde, Andy Milonakis, Steve Howey, Adam Carolla, Courtney Fleming, Danneel Ackles, Alanna Ubach, Vanessa Lengies, David Koechner, Rob Benedict, Phillip Vaden, Rob Kerkovich, Max Kasch, Erin Foster

dafreakish
2013-03-07
Restaurangfilmer har sin charm då tempot är högt och de är sällan särskilt självgoda. Still waiting är långt ifrån den bästa och inte lika kul som sin föregångare men mycket charm och oseriositeter tar den en bit ändå. Kul för stunden.
Kautsky
2012-10-25
Här har något blivit fel, jag ska tydligen tycka att den här är värd en tvåa. Jag har inte sett den första filmen, visste inte ens att det fanns en när jag började kolla. Det är B-films stämpel över konceptet men jag blir faktiskt överraskande road av filmen. Förvisso en hel del sexism och vissa rasistiska inslag i form av stereotyper men med tanke på hur rasismen tas upp och dessutom konfronteras till viss grad så lyfter den sig. Kolla t.ex. den galna scenen efter sluttexten.
setterwall
2010-05-04
Som ettan fast ett antal ggr sämre..
djonipony
2010-01-03
klart sämre än ettan, men stort plus för eftertextlåten med nick & t-dog!
dedmike
2009-05-10
Inte lika bra som första filmen, men sevärd och lätt att missa.
ezeikel
2009-03-16
Den har precis sm ettan fängat sererande mycket bra, ätminstonde Amerikanska. Mycket dumma skratt och det blir en svag tväa för en film som är vad den utger sig för att vara.
TheJorre
2009-03-15
Ingen vidare uppföljare. Blir sämre versioner av alla de bra skämten i den första filmen. Relativt långt mellan skratten
Goham
2009-03-03
eller, han är har en liten biroll men är inte huvudperson som i ettan helt ok
Goham
2009-03-02
Justin Long är inte med i denna...
winter89
2009-02-26
Bättre än dom flesta komedierna som kommer på bio.