2.8

Step Up: Revolution

Emily kommer till Miami med förhoppningarna om att bli en professionell dansare. Hon blir förälskad i Sean som är ledaren i en dansgrupp vars bostadsområde hotas av Emilys pappas byggplaner.

Originaltitel Step Up Revolution
Alternativ titel Step Up 4
Regissör Scott Speer
Manus Amanda Brody
Genre Drama, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Adam G Sevani, Kathryn McCormick, Ryan Guzman, Stephen Boss, Chadd Smith, Jessica Guadix, Cleopatra Coleman, Morgane Slemp, Megan Boone, Peter Gallagher, Misha Gabriel Hamilton, Mia Michaels, Claudio Pinto, Tommy Dewey, Mari Koda

yrkeschaufföre
2019-03-23
Riktigt snygg dans. Men fanns det ett manus?
Adoniram
2015-10-04
Ett fullständigt hjärndött manus och bekymmersamma skådespelarinsatser massakrerar effekten av några hyggliga dansscener.
SoulSurvivor
2014-01-18
Kan vara den sämsta film jag sett!
Virrpanna
2013-10-30
Samma story som i de andra step up filmerna, men herregud, dansscenerna är bäst!
69myran69
2013-05-25
Rätt tunn story som vanligt men det gör mig INGENTING, för ännu en gång blir jag medryckt i dansscenerna. Som vanligt är sista gruppdansen den bästa, kul också att gamla favoriter tittar in!
frida79
2013-04-14
En mycket tunn och banal handling lyfts av väldigt skickliga dansare.
GinNTonic
2013-04-12
En del coola danser men det borde varit mer av den varan. Storyn känns som vanligt påklistrad och ointressant.
aholmbom
2013-04-07
Otroligt dålig story ("buhuuu de ska bygga/riva i vårt område där vi HYR lokaler så därför samlar vi alla estetmongon och dansar(?) oss till en förändring") MEN fantastisk koreografi. 2a
Avatard
2013-03-19
Handlingen kanske kunde ha varit originellare men herrejösses säger jag bara. Dansnumren var otroliga!
kattsallad
2013-03-09
Hade hört att den skulle vara helt värdelös, så det kanske var mina låga förväntningar som gjorde att jag blev lite positivt överraskad. Ingen step up film kommer någonsin slå ettan såklart, men denna var faktiskt helt okej imo.