1.9

Steel Trap

Det är nyår och en fest pågår i ett övergivet hotell. En efter en bjuds huvudpersonerna in till vad de tror är en extrainsatt skattjakt kvällen till ära. Vad de inte vet är att den enda jakt som bjuds är jakten på dem själva.

Originaltitel Steel Trap
Alternativ titel Condemned, Jigsaw: Tower of Death
Regissör Luis Cámara
Manus Luis Cámara, Gabrielle Galanter
Genre 2000-tal, Thriller
Skådespelare Georgia Mackenzie, Mark Wilson (IV), Pascal Langdale, Julia Ballard, Joanna Bobin, Annabelle Wallis, Adam Rayner, Frank Maier, Kellie Jaxson

2016-09-06
For mange ulogiske og uforklarlige hull i storyn. +2.
2012-07-25
Har korta stunder av bra stämning, men mestadels är den charmlöst korkad. (4/15)
Jonn
2012-06-10
seg fram till upplösningen, men sen förtjänar den faktiskt en tvåa. gillade slutet och de snygga miljöerna.
Dele
2012-02-20
Även om denna tunna historia har sina brister så tycker jag ändå man har ideér som funkar hyfsat. Det spårar inte heller ut på slutet som annars är så vanligt. Svag trea.
TheHorrorfan
2010-06-18
Ja tycker att den funkar.
Skea
2010-04-12
Usch så dålig den va

2010-04-05
Den var bra, lite spännande och man blir lite förvånad när man ser filmen men ändå inte jätte bra film. Går att se en gång iaf.
Salvation_Mind
2010-04-02
Mja mja, får en svag tvåa! Blev "bättre" ju längre filmen LED, kan ha med att man tillslut förlikar sig med skådiskvaliten & produktion..
2010-03-09
Jorå..får väl Funka en Trist Fredag kväll ändå..Storyn känndes nogålunda Iaf...
MiaChaos
2008-11-01
Totalt värdelös. Skådespeleriet är uselt. Hela manuset borde brännas.