2.1

Staten Island Summer

De båda kompisarna Danny och Frank tillbringar sommaren efter high school med att arbeta som livräddare samtidigt som de försöker fundera ut deras framtid.

Originaltitel Staten Island Summer
Regissör Rhys Thomas (III)
Manus Colin Jost
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Graham Phillips, Zack Pearlman, Ashley Greene, Bobby Moynihan, John DeLuca, Cecily Strong, Michael Patrick O'Brien, Fred Armisen, Gina Gershon, Kate Walsh, Jim Gaffigan, Kellie Cockrell, Katie Cockrell, Method Man, Vincent Pastore, Will Forte, Matt Larre

Murvel48
2017-03-09
Alla tjejer var snyggare än hon som påstods vara snyggast. I övrigt var det, helt väntat, en riktig smörja. Frågan är varför jag ens ser färdigt såna här filmer?
cosinusfi
2016-12-03
Hade på sina ställen oväntat bra dialog.
ziferN
2015-08-17
Det är underhållande och lite småkul för stunden, men detta är en genre som inte riktigt fungerar lika väl idag som den gjorde på 80-talet. Hade denna kommit ut under den tiden hade den kunnat göra bra för sig, men idag så har denna genre svårt för sig. Den kändes även lite som en avlägsen kusin till Way, Way Back som är ljusår bättre. Men den fungerade ändå att titta på.
LTT86
2015-08-16
Efter att jag sog på filmen, reste jag på mig och tänkte för mig själv "Varför sog jag på den här filmen?"
chaosphere
2015-08-09
Tacksam college-party-komedi i samma anda som "Superbad". Många nya ansikten som lär synas i fler filmer i framtiden.
Goham
2015-07-05
En jäkla massa folk de samlat ihop för denna, men den faller tyvärr rätt platt trots sin potential.