1.6

Starship Troopers 3: Marauder

Överste Johnny Rico är tillbaka och leder sitt team i ett hemligt uppdrag att rädda en grupp strandsatta soldater på den avlägsna planeten OM-1. Den nya avancerade vapentekniken "Marauder" kan vara deras enda hopp i kampen mot både gamla och nya insekter samt de förrädiska element som verkar inom själva Federationen. Medan kapten Lola Beck och resten av besättningen på rymdskeppet kämpar för att överleva under hårda förhållanden, börjar det gå upp för dem att något på OM-1 inte står riktigt till. Denna gång har insekterna ett hemligt vapen som kan förgöra mänskligheten.

Originaltitel Starship Troopers 3: Marauder
Regissör Edward Neumeier
Manus Edward Neumeier
Genre Action, Äventyr, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Casper Van Dien, Marnette Patterson, Amanda Donohoe, Danny Keogh, Jolene Blalock, Boris Kodjoe, Stelio Savante, Cokey Falkow, Stephen Hogan, Cécile Breccia, Garth Breytenbach, Graeme Richards, Tanya van Graan, Antonio Summerton, Nicole Salandra

2021-09-27
Helt klart en...av dom sämsta filmer som någonsin gjorts! Och det vill jävlar inte säga lite direkt#")
LosBerkos
2017-03-26
"Hoo-hah" - mer scam än film.
LacombeLucien
2015-04-26
Usch.
herrlindh
2014-12-31
Första filmen i serien var fyndig och rolig. Denna är mest pinsam. Utan samhällskritiken, som 1:an har som grund, blir filmen bara blek, vag och usel. Sci-fi i sin värsta form.
Korben_Dallas
2013-08-21
Gillar den sjungande Generalen
RichardEk
2013-07-17
Det var bättre förr i varje fall är det oftast så i uppföljarnas värld. Detta är långt från den första filmen, när det gäller action, specialeffekter och ironi. Jag tror inte att det bara beror på att budgeten är en femtedel av den första filmens, det är något annat också, fingertoppskänsligheten saknas och persongalleriet är inte lika starkt. Insekterna är inte lika skräckinjagande och ibland väl enkla att ha ihjäl. Men den får en tvåa för att den trots allt utspelas i en tacksamt SF-universum och innehåller en del bra scener.
Metheuz
2012-07-10
Kul att Maraudersarna, filmens titelfigurer, var med i totalt 10 minuter av filmen och nakna i hälften av den tiden. Specialeffekterna såg ut att härstamma från ett PC-spel från tidigt 90:tal dessutom.
O´Reilly
2012-06-23
Så obarmhärtigt dåligt! Jag är speechless...
sathariel
2012-06-23
Det här går bortom det sämsta i Sci-Fi-väg... det här var något av det sämsta jag sett, i alla kategorier.
Fredrok
2012-05-27
Fruktansvärt dålig och tröttsamt förutsägbar. Innehåller dessutom en massa religiöst trams... effekter och skådespelarprestationer ska vi inte ens prata om.