2.6

Sommarlägret

Mud har ett problem, nämligen att hans föräldrar vill skicka honom till ett sommarläger, vilket han hatar. Han kommer på en plan för att slippa åka till lägret, en till synes vattentät sådan...

Originaltitel Camp Nowhere
Regissör Jonathan Prince
Manus Eliot Wald, Andrew Kurtzman
Genre Komedi, Familjefilm, Äventyr, 90-tal
Skådespelare Christopher Lloyd, M Emmet Walsh, Jonathan Jackson, Peter Scolari, Romy Windsor, John Putch, Joshua Gibran Mayweather, Andrew Keegan, Devin Oatway, Kellen McLaughlin, Brian Wagner, Marnette Patterson, Melody Kay, Ray Baker, Wendy Makkena, Thomas F Wilson

F-M-J
2018-01-22
En liten film som lätt glöms bort i havet av alternativ. Och Christopher Lloyd storm trivs i sin roll.
ziferN
2015-06-22
Det är mysigt och underhållande, samt så kan jag enkelt föreställa mig som liten att verkligen älska denna. Den typ av film som man kunde se om många gånger, likadant med Ensam Hemma och Mighty Ducks. Trevlig film.
Honeychurch
2008-04-20
Såååå nostalgi så denna klassas som en stark tvåa vågar dock inte sätta en trea med gott samvete
Bashes
2006-08-13
Åhh, den är ju så härlig ! Mud, smart figur :D. HAHA !
zapata
2006-04-11
Haha, fan vad nostalgiskt.
IEatFish
2005-09-22
Älskade den som liten :D
onemoresong
2005-09-01
Åh vilka barndoms minnen... den får extra nostalgipoäng!
blixtah
2005-08-07
om man bara kommer ihåg en grej i en fil så kan man väll inte betygsätta filmen!!!!?!!!
Klunkenstråle
2005-06-20
Allt jag kommer ihåg är ett skönt gitarriff och en haltaskig film, men om inte det är värt en fyra, vad är då det?
rebekah
2004-07-24
haha. andrew keegan. han var jag förälskad i när jag var liten!