2.4

Something New

Kenya är en framgångsrik advokat som hittar kärleken på oväntade vägar när hon går med på att gå på en blind date med Brian Kelly, en sexig fritänkande landskapsarkitekt.

Originaltitel Something New
Regissör Sanaa Hamri
Manus Kriss Turner
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Sanaa Lathan, Simon Baker (I), Blair Underwood, Taraji P Henson, Wendy Raquel Robinson, Golden Brooks, Katharine Towne, Donald Faison, Alfre Woodard, Earl Billings, Mike Epps, Stanley DeSantis, Julie Mond, Lee Garlington

precineadd
2014-05-04
gillar den fastän mitt förstånd säger ifrån
Tfish
2013-05-08
Jääääävlar vad mycket rasism som förekommer. Det är synd att när det är svarta som ser ner på vita så är det inte lika allvarligt som om det vore tvärtom. Det är precis samma skit. Annars, helt okej film.
2013-01-21
Tvåan får stå kvar, lite lätt förutsägbar men gullig. Dessutom är Sanaa söt så det förslår.2+
PebblesBeach
2012-10-19
Ibland är det trevligt med kärleksfilmer, även fast den här är mest som alla andra. Mysig och rolig då och då..
smillans
2012-07-30
Lite söt o charmig
jagedina1
2012-01-16
Han är väl för näpen, Simon Baker! Tre är den värd tycker jag
AlbinWesley
2012-01-16
Hade kunnat vara ett steg bättre om inte huvudkaraktären vart osympatisk, och rasfrågan tagit upp så onödigt mycket utrymme.
Jennyv
2012-01-12
För att vara en romantisk film ba och mångfacetterad.
2010-09-09
Rätt mycket TV-film över den men det var inget fel på skådespeleriet, tjejen är söt och slutet så som det förväntas så två plus från mig.
MaraJade
2010-08-16
Ett tag sedan jag såg den men jag minns att jag tyckte den var ok.