2.1

Someone Marry Barry

Tre vänner försöker bli av med deras socialt olämpliga vän genom att hitta en hustru till honom, men när han möter en kvinna som precis är som honom, blir deras problem dubbelt så stora.

Originaltitel Someone Marry Barry
Regissör Rob Pearlstein
Manus Rob Pearlstein
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Greg Germann, Tyler Labine, Amanda Lund, Lucy Punch, Ed Helms, Joe Lo Truglio, Hayes MacArthur, Damon Wayans Jr, Thomas Middleditch, Brett Gelman, Lauren Miller Rogen, J Robin Miller, Frankie Shaw, Brian Huskey, Wyatt Oleff, Ginger Gonzaga

2019-07-28
5 minuter in var det uppenbart att detta var ren skit men sedan när jag accepterat det så fanns det ändå någon poäng här å där. Ingen sågning men jag hoppas att jag inte ser den igen.
O´Reilly
2015-02-01
Så outhärdligt dåligt så man tror inte det är sant. Vilket jävla waste.
Björkman
2014-08-27
Helt okej komedi som piggar upp, rolig till och från, men inget man kommer att se om och om igen.
celec
2014-08-21
Adam Sandler framstår ju som en bra skådis i jämfört med det här
2014-08-07
Hade sina roliga/sköna stunder. Men långt ifrån någon kvalitets komedi. Men diggar man The Hangover så lär man spana in den här åxå! 2+
kontorshunden
2014-08-07
Pinsammaste och värdelösaste "komedin" på länge. Denna skulle inte ens hålla en bakissöndag.
chaosphere
2014-07-21
Skön fånig "söndagskomedi". Lite som en Hangover-light.
cristian81
2014-02-23
It sure was funny
Goham
2014-02-21
Tyler och Judy är lite kul men detta är ingen Oscars-vinnare direkt
J_B
2014-02-15
Pinsam...och inte på ett bra sätt. Pinsamt dålig.