1.8

Snowglobe

Angela älskar julen mer än någonting annat. Tyvärr gör inte hennes familj det. Angela deppar, men då får hon en snöglob med posten. När hon öppnar den förflyttas hon till en värld inne i snögloben.

Originaltitel Snowglobe
Regissör Ron Lagomarsino
Manus Garrett Frawley, Brian Turner
Genre Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Lorraine Bracco, Ron Canada, Luciana Carro, Josh Cooke, Erin Karpluk, Ennis Esmer, Matt Keeslar, Christina Milian

2017-10-27
Den här dök upp på "Christmas24" som jag just nu kan se och jag kunde inte låta bli att se den, det är först nu som jag såg att jag betygsatte den för 6 år sen. Dvs. inget som fastnar i minnet men den har det jag kräver av en julfilm, dessutom Christina Milian så trean får stå kvar.
2016-10-28
En av de sämre julfilmerna som gjorts. Den är inte totalt värdelös men särskilt bra är den ju inte heller, främst tack vare den väldigt fåniga storyn.
AlbinWesley
2014-12-23
Helt orimlig men lite rolig ändå.
2011-12-31
Jag gillar verkligen den här fantasin och jag älskar Christina Milian, så det måste bli en trea.
saxen11
2011-12-24
fruktansvärd... + hatar den här typen av filmer... FUCK THE WORLD, HAIL AND KILL!
Ramza
2010-12-27
Kanske en etta, men det är ju ändå jul. Och lite småmysig va den väl ändå.