2.2

Tjejresan

En nydumpad kvinna övertalar sin mycket försiktiga mamma att följa med på en exotisk semester.

Originaltitel Snatched
Regissör Jonathan Levine
Manus Katie Dippold
Genre Komedi, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Amy Schumer, Goldie Hawn, Ike Barinholtz, Wanda Sykes, Joan Cusack, Christopher Meloni, Tom Bateman, Óscar Jaenada, Bashir Salahuddin, Arturo Castro, Pedro Haro, Raven Goodwin, Randall Park, Al Madrigal, Damion Scandrick, Kevin Kane (II)

Starkbröl
2023-10-21
Här har översättarna verkligen missat. En Goldie Hawn-film ska givetvis heta "Tjejen som reste".
AsianDawn
2020-05-18
Sunkrulle med mängder av små guldkorn.
XJR
2020-02-02
Vet inte riktigt vad denna filmen vill vara. Drama, komedi, action... Början var seg, för mycket snack, men det tog fart i halva filmen. Finns några roliga scener.
Paramis
2019-06-15
Faktiskt rätt ok. Innehöll en hysteriskt rolig scen. Schumer allmänt odräglig med en charm. Förtjänar inte så låg rating som 4,5.
produr
2019-04-09
Högst ojämn film men helt okey för stunden det är en del roliga biroller som dyker upp ibland.Schumer och Hawn är bra också.
ancientlove
2019-02-24
Synd att Sykes och Cusack är med så lite i filmen, de hade kunnat höja den ett snäpp
GrandMaster_E
2018-12-29
Som roligast när Schumer får några rappa replikskiften att jobba med. Annars är det väl inget att direkt rekommendera men har ju sett många sämre komedier med mindre garv.
Murvel48
2018-12-10
Efter 20 minuter var jag inställd på en klockren etta men det tog sig och det blir godkänt betyg i slutändan.
Supernaut
2018-09-07
Knappt godkänd komedi. Svärtan lyfter den till godkänd nivå men du missar inget om du hoppar över den.
ViolaIngeborg
2018-08-06
Egentligen en 1:a, men blir en svag 2:a för att jag tycker att Hawn är väldigt bra i filmen...