1.4

Smiley

Efter att en grupp ungdomar ha fått reda på en legend där en dement seriemördare vid namn SMILEY kan kallas via Internet måste den mentalt bräckliga Ashley avgöra om hon håller på att bli galen eller bli Smileys nästa offer.

Originaltitel Smiley
Regissör Michael J Gallagher
Manus Glasgow Phillips, Michael J Gallagher
Genre 2010-tal, Drama, Skräck, Thriller
Skådespelare Melanie Papalia, Andrew James Allen, Roger Bart, Keith David, Toby Turner, Liza Weil, Richard Ryan (I), Caitlin Gerard, Shane Dawson, Michael Traynor, Jana Winternitz, Nikki Limo

DrJW
2017-11-29
Den här filmen är så jävla idiotiskt! Den är ologiskt, har poänglösa jump scares och filmens twist är en av de mest idiotiska twists som jag har sett! Den har en andra twist, men den är så jävla poänglös efter den första jävla twisten! Åt helvete med den här jävla skiten!
charlotta02
2014-12-04
Kort och gott kvalificerad dynga!
Kuslix
2013-11-18
Förfärliga produktionsvärden, bitvis dåligt skådespel och tafflig klippning. MEN! Bra koncept, tematiskt sammanhållning och ett par riktigt bra scener höjer filmen till en svag trea för mig.
Simon_19
2013-10-07
Nja, denna kändes som en helt vanlig dålig skräckfilm. Några pop up-scener som var lite luriga. Handlingen är dålig, skådespelarna är dåliga och väldigt, väldigt störande och överdrivna. Idén är ganska bra, men de gör en väldigt dålig film av det. Rekommenderas inte.
jonbo
2013-04-21
Gräsligt överspel.
BadCharlotte
2012-11-25
Bland det absolut sämsta som jag har sett!
cmburnsie
2012-11-15
Denna film är egentligen en fruktansvärd smörja. Så förutsägbar och ett patetiskt försök till att skapa en ny Scream-liknande film som man kan göra om och om igen. Dåliga skådisar, löjliga reaktioner (från polisen t.ex., som vanligt i dessa filmer), osv., osv. Men varför ger jag denna film en tvåa? Jo, den är en perfekt "bakfyllefilm". Lite underhållningsvärde, du vet exakt vad du kommer få fem minuter in i filmen och du blir inte besviken därefter. Du har siktet iställt på en skitrulle som du kommer skratta åt. Och du får det.
Amx
2012-11-09
Rekomenderas INTE!!!! Störigare huvudrollsinnehavare (tjejen) går nog inte att finna.
Kosmoskorven
2012-11-05
Kände lite "va fan är det för skit jag sitter och tittar på. FRIVILLIGT!?" Extremt störiga skådisar, extremt löjlig handling. Kände mig helt tom inombords när eftertexterna rullade. Dålig, men absolut inte det sämsta jag sett.
Daesu
2012-10-22
Extremt dålig på alla sätt, handling, karaktärer, musik etc. Mår fortfarande dåligt utav filmen.