3.1

SLC Punk!

En historia om två punkare i Salt Lake City och deras vardagliga liv. Detta inbegriper slagsmål med "rednecks", fester, framtidsplaner och kärlek.

Originaltitel SLC Punk!
Regissör James Merendino
Manus James Merendino
Genre Drama, Komedi, 90-tal
Skådespelare Matthew Lillard, Christopher McDonald, Michael A Goorjian, Summer Phoenix, James Duval, Annabeth Gish, Devon Sawa, Jason Segel, Adam Pascal, Til Schweiger

jonbo
2017-02-16
Jag stör mig lite, jag bryr mig inte, filmen känns föräldrar, kanske var den bra när den kom, Lillard är ok, andra inte alls. Jag vet inte, kan inte såga den totalt men finns ingen anledning att lyfta upp den mer heller.
sparriskrigarn
2015-08-27
Alla som lyckades hitta en enda detalj som såg ut att vara från 80-talet och inte från 1999, när filmen spelades in, kan ju räcka upp en hand. En film om några vidriga idioter som knappast har något med punk att göra.
CinemaStrange
2015-07-26
Har velat se men blev mer eller mindre besviken, en annan utan innebörd hade hoppats på nåt i komedi väg?
pungsnigel
2013-12-11
Filmen saknade mening. Fanns ingenting.
AlbinWesley
2012-09-22
En film om idioter för idioter känns det som. Att filmen avslutas med Kiss Me Deadly och Kill The Poor borde betyda mer... men bra soundtrack iaf.
Kayuzuzu
2011-09-25
Snyggt gjord och underhållande men slutet var så pinsamt klyschigt om punk som en dum ungdomsgrej (amerikanska punkare verkar verkligen vara no-good-punks som slår sönder saker och är bara förvirrade)
Solhjul
2009-11-15
antagligen en 3:a men det är med nostalgiska ögon jag ger den en 4:a.
Paddyeahh
2009-05-29
Me like it long time too!
Blink182
2007-06-14
VÄldigt svår att betygsätta. Jag gillade den till en viss del. Många scener var bra och coola medans andra scener va överdrivna och dåliga. Till slut kom jag fram till att filmen är ok men inte bra.
Gastruman
2007-04-23
riktigt grym film om ni frågar mig, schysst upplägg på hela filmen tycker jag.