1.3

Skyscraper

Helikopterpiloten Carrie transporterar en mystisk kund till helikopterplattan på en skyskrapa. Snart finner hon sig vara gisslan, fångad av ett dussin legosoldater som lever för att döda.

Originaltitel Skyscraper
Regissör Raymond Martino
Manus William Applegate Jr, John Larrabee
Genre Action, Thriller, 90-tal
Skådespelare Anna Nicole Smith, Richard Steinmetz, Branimir Cikatiæ, Calvin Levels, Jonathan Fuller, Lee de Broux, Deron McBee, Deirdre Imershein, Charles M Huber

menschenfeind
2015-12-14
Egentligen medioker Die Hard-kopia sänks totalt av Smiths i huvudrollen.
2015-02-09
Ännu en usel film med usel insats från Ann-Nicole Smith i huvudrollen. Som tonåring var det dock tydligen värt tiden att se en dålig film för att få stunderna i filmen då Anna-Nicole Smith visade upp sin tillgångar.
O´Reilly
2009-07-28
Helt urusel rulle, men Annas sanslöst dåliga skådespel/tuttar lockar faktiskt, hehe.
DanielMott
2008-11-03
Så dåligt, så tragiskt, så underhållande(?).
w.garvin
2008-02-20
Om du någon gång undrat hur Die Hard skulle blivit med ett sämre manus, riktigt dåliga skådisar och en icke-befintlig budget, då har du svaret här! Men jag säger som alltid, ibland måste man se sån här film för att kunna uppskatta bra filmer!
Fetjocke
2007-11-07
Ojoj...
hellmano
2007-02-16
filmen är dålig...är dock den perfekta filmen till förfesten me bara killar....så sjukt dålig att man garvar högt och så lite bröst :D
Bompa
2006-10-13
En film du bara måste se för att kunna bedöma andra filmer....lite grann som den absoluta nollpunkten på Kelvinskalan.
skillbill
2006-09-01