Skjut inte på tandläkaren!

Tandläkaren Sheldon ska precis gifta bort sin dotter. Innan bröllopet måste han dock träffa sin framtida brudgums far, Vince. Vince påstår att han jobbar som hemlig agent och drar in Sheldon i en massa händelser som Sheldon helst hade varit utan.

Originaltitel The In-Laws
Regissör Arthur Hiller
Manus Andrew Bergman
Genre Komedi, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, 70-tal
Skådespelare Peter Falk, Alan Arkin, Richard Libertini, Penny Peyser, Nancy Dussault, Michael Lembeck, Ed Begley Jr, Arlene Golonka, Paul L Smith, Carmine Caridi, Sammy Smith, James Hong

sawa
2010-09-29
Riktigt rolig, fast emellanåt blir det lite väl mycket. Generalens Pepe är riktigt kul! Vince Ricardo: 'Sometimes I'm so smart I scare myself'. Den senare, från 2003 med Michael Douglas, är bra den också.
NEDERVETIL
2007-08-26
Igentligen en ganska lyckad komedi.. en stark 3:a
Czechflash
2005-10-30
Första halvan gillade jag ganska mycket, den var rolig och hade en skön känsla. Sen urartar den lite för mycket andra halvan och tappar en del av sin charm. Alan Arkin och Peter Falk är dock ett skönt radarpar och det blir en stark trea till slut. Kunde blivit en fyra om den valt att bygga på grunden som fanns i början.
Heggo
2004-10-15
vilken??
Luvi
2004-03-13
JAHA!? va den med Douglas bara en jävla re-make?!