2.1

Hush Hush Baby

Fyra struliga ynglingar drömmer om ett bättre liv och planerar ett bankrån. Dessvärre har de inte direkt förmågan att planera hur man omärkligt tar sig in i, och ut ur, banken. Och som om deras egna tillkortakommanden inte var nog, så är storebrodern till en av dem polis.

Originaltitel Shouf shouf habibi!
Regissör Albert Ter Heerdt
Manus Albert Ter Heerdt
Genre 2000-tal, Komedi, Drama
Skådespelare Mimoun Oaïssa, Najib Amhali, Touriya Haoud, Iliass Ojja, Salah Eddine Benmoussa, Zohra 'Flifla' Slimani, Tanja Jess, Frank Lammers

Annah80
2011-07-02
rolig, men gränsen till politiskt inkorrekt många gånger. Man bör ha koll på holländska samhället för att uppskatta den ordentligt! Otroligt självironisk!
Menton
2008-03-22
Riktigt dålig film. Till silfver, den här filmen är nederländsk inte marockansk. Vill ni se en riktigt bra marockansk film se Ali Zaoua.
-_Louise_-
2007-05-11
Jag saknar ord.
Kommie
2006-09-09
trailern var långt mycket bättre än filmen, ångrar att jag såg filmen för nu blir ju trailern också dålig för det...
Julii
2006-08-08
sunk
silfver
2006-08-03
Den här filmen får mig att vilja skärma av hela Marocko från omvärlden. Pinsamt dålig film!
MsPiggy
2006-05-12
Håller med GirlAloud, verkade så himla rolig och bra men den var inte ett dugg kul.
manhattan
2006-02-19
Det sämsta jag sett! Skulle det vara roligt eller? Förstår inte alls. Rasistisk i sin brist på kärlek. Inte ens bara klichéer utan bara dumt!
Leonel
2006-01-01