2.9

Shithouse

Alex går första året på college och har inte riktigt hittat sin plats utan längtar mest hem. I ett försök att träffa nya människor går han på en fest på studenthemmet Shithouse där han träffar Maggie, som efter en usel dag vill hitta någon att hänga med hela natten.

Originaltitel Shithouse
Regissör Cooper Raiff
Manus Cooper Raiff
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2020-talet
Skådespelare Cooper Raiff, Dylan Gelula, Amy Landecker, Logan Miller (I), Olivia Welch, Abby Quinn, Joy Sunday, Ashley Padilla, Tre Hall, Alina Patra, Chinedu Unaka, Nick Saso, Wyatt Whipple, Juan Wood, Andrew Hales, Mallory Low, Adan Rocha, Natalie Rousseau, Teddy Padilla, Adam Foster Ballard, Tessa Hope Slovis, Mike Raiff

Paramis
2021-09-25
Gillar du se på när film bara pratar så varsågod.
HerrNenne
2021-04-17
Första halvan är en fantastisk allnighter. Sen kommer ren plåga att se på. Jag var tvungen att muta om och om igen och till och med ta tjugo minuters paus. Slutet har en av de finaste replikerna/scenerna jag sett på länge. Svårt att betygsätta, men lämnar mig med en väldigt omvälvande känsla, så väljer att bortse från att stora delar av den var plågsamma att se.