2.6

I min vildaste fantasi

Kirk Kettner är i tjugoårsåldern och arbetar som säkerhetsvakt på flygplatsen i Pittsburgh. Han hänger fortfarande mest med sina gymnasiepolare tillika arbetskamrater Jack, Stainer och Devon. Samtidigt drömmer han om att få tillbaka sitt ex Marnie som dock gått vidare för länge sedan. Kirk verkar ha nöjt sig med att upprätthålla detta status quo i livet ? tills den dag Molly svischar igenom hans säkerhetskontroll och glömmer sin mobiltelefon. Molly är smart, sofistikerad och sagolikt snygg. I en annan liga än Kirk, helt enkelt. När Kirk är vänlig nog att söka upp Molly och återlämna hennes telefon erbjuder hon sig att återgälda honom med ett par hockeybiljetter. Han accepterar, utan att för en sekund tänka att han just blivit utbjuden på en date av sin drömtjej...

Originaltitel She's Out of My League
Regissör Jim Field Smith
Manus Sean Anders, John Morris
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Jay Baruchel, Alice Eve, T J Miller, Mike Vogel, Nate Torrence, Krysten Ritter, Lindsay Sloane, Kyle Bornheimer, Jessica St Clair, Hayes MacArthur, Debra Jo Rupp, Adam LeFevre, Kim Shaw, Geoff Stults, Andrew Daly, Trevor Eve, Sharon Maughan, Jasika Nicole

Skapad 2019-10-29 av Bezon
Innan jag satte mig för att se den här filmen förväntade jag mig en tonårsfilm i stil med American Pie. Och visst faller den dit på många av tonårsfilmernas klyschor. Men det gör inte så myc...   Läs mer »

Skapad 2019-10-29 av TimBuckley
Det kan verkligen inte vara lätt att växa upp som en osäker tonåring i high school-filmernas USA och inför skenet av den drömfabrik som denna gång låter sin målgrupp av tonåringar ta del av ...   Läs mer »

nodon
2021-11-18
Detta är en väldigt dålig film. Enda roliga är att se alla kommande stjärnor som TJ Miller och Krysten Ritter.
dafreakish
2015-08-02
Redigt klyschig och ytlig film som fördummar sina karaktärer i extremt hög grad. Den lever egentligen helt på Baruchels avslappnade charm. Det räddar filmen från ett totalt magplask.
2015-04-06
Jag gillar skådespelaren Jay Baruchel och de sköna karaktärer han ofta spelar. Sevärd denna gång är också Alice Eve som levererar både charm och skönhet och sedan har jag alltid uppskattat T.J Miller. Handlingen är här, som oftast, i romantiska komedier förutsägbar men är det någon genrer jag vill ha förutsägbarhet så är det just i rom-com. En sevärd och underhållande. 3+
eandersson
2014-12-07
"Hey, I jizzed in my shorts. That's what I do. OK? It's how I roll. Deal with it.". Överraskande underhållande rulle. Lite mer humor än puttenuttig romantik vilket var passande och bra. Och ja, Alice Eve är en 10a.
Robkiller
2014-05-01
Hyfsat meningslös romantisk komedi som trots allt höll intresset uppe, så den får väl duga.
BarryHero
2013-12-08
Skoj. Originellare an de flesta andra romantiska komedier. Jay B ar sympatisk och mm tjejen en tia.
HansMoleman
2013-08-06
Över förväntan. Bjöd på en del skratt.
rickardc89
2013-08-04
Typisk amerikansk lovecomedy. Tillför inget oväntat. Gamla klichéer. Pinsam emellanåt.
RunRiot
2013-02-18
Till skillnad från vanliga rom-coms är den här ROLIG. Den innehåller något som kallas humor, som fler filmskapare gärna kan få lära sig vad det innebär. Nej men den var riktigt rolig faktiskt. Om den var särskilt bra vet jag däremot inte.
Körsbär
2012-12-03
Jag tycker ändå att denna film skiljer sig, finns många scener som är nytänkande. Man vågar slänga fram det man tror ska komma i slutet o vara "chockerande" men istället så slängs det fram lite här o där :) Är nära på att sätta en fyra, men det kommer ju tyvärr sånna här klassiska hollywood scener som bara drar ner alltihopa till en trea. Men det är en stark trea o jag rekommenderar folk o se den :)