1.5

Shadow Warriors

Det började som ett experiment. Den ultimata livvakten - till hälften man, till hälften maskin - programmerad att göra vad som helst. Att bygga en Techno-sapien kräver dock ett mänskligt lik. När GCT:s livvakt blir ihjälskjuten blir han företagets prototyp, TS-4:an. Driven av girighet bygger företagets vd, dr Connors, en ny modell designad för att spåra upp och döda andra överlägsna människor till GCT:s massproduktion.

Originaltitel Shadow Warriors
Alternativ titel Techno Sapiens
Regissör Lamar Card
Manus Phyllis Chase, Steven A Finly
Genre 90-tal, Science Fiction
Skådespelare Terry O'Quinn, Timothy Patrick Cavanaugh, Evan Lurie, Ashley Graham, Russ Tertyask, Steve O'Hara, Tania O'Hara, Natalie Thomas

karlmats
2011-08-25
Det här var så jävla uselt att jag kräktes lite grann inombords. Jag har sett mycket skit i mina dagar men jag förstår ändå inte varför någon kände sig inspirerad att göra den här råttdyngan. Det finns ingenting i dialog, story, regi eller annat som är värt att lägga tiden på här. Trots att det är cyborgs med lyckas jag bli så uttråkad att jag nickar till flera gånger under filmens gång, varje gång jag vaknar till efter nån minut blir jag nästan förbannad för att oväsendet stör min sömn, det är bättre att vara medvetslös än att se det här. 1an är lika given som att Viasat skulle lyckas ersätta Sladjan med någon som är ännu sämre. Att John Locke (från Lost, inte den andre) är med känns tragiskt, han kan ju ändå skådespela i andra sammanhang, här sitter han mest och småmyser med ett fånigt leende på läpparna, förmodligen för att han inser att han får pengar för att göra något oerhört korkat.
monsterpop
2007-12-03