2.1

Sexual Parasite: Killer Pussy

Ett gäng "ungdomar" är på roadtrip när bilen stannar mitt i ute i ingenstans. Där hittar de vad som verkar vara en övergiven forskningsstation. De får snart lära att de aldrig skulle ha rotat runt i det som gömdes där.

Originaltitel Kiseichuu: kiraa pusshii
Alternativ titel Killer PussySexual Parasite
Regissör Takao Nakano
Manus Takao Nakano
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Tomohiro Okada, Sakurako Kaoru, Natsumi Mitsu, Masanori Miyamoto, Tôgo Okumoto, Toshimichi Tasaki, Kanade Ai, Sachika Uchiyama, Yumi Yoshiyuki

2015-07-21
Inledningsvis känns det som en japansk Troma-film (med andra ord på gränsen till outhärdligt), men sedan blir det annan klang i skällan. Jag har nog aldrig sett så mycket naket och så mycket splatter i samma film, och undan går det. Och bisarrt är det. Föredömligt kort och totalt kompromisslöst (undantaget lite typiskt japanskt blurrande). Helfestligt för hela familjen! (10-/15)
Robkiller
2011-08-25
Det här var riktigt uselt. Väldigt sjuk idé och extremt lågbudget.
Docklands
2011-08-21
Orkar knappt se på sådant här heller. Finns för mycket smörja som är den andra lik. Men den är väl lite under medelmåttigt antar jag, så gillar man Asian Pink Screen, eller vad man ska kalla det. Så kanske man ska ge den en chans.
Cumlin
2009-08-26
Killer Pussy! Endast japanerna kan komma med dessa filmer XD Ingenting fel med halvnakna tjejer som springer omkring och svettas, brottas och har omedvetet lebbsex. Men nja, inte tillräckligt underhållande. Kunde kanske ha varit lite mer engagerad.
Anoxia
2009-07-21
Ganska porrig men helt klart sevärd ^^