2.2

Sex, Love and Lies

Dave och Greta är ett stillsamt lyckligt gift ungt par. Åtminstone var de lyckligt gifta ända tills det ögonblick då Dave överraskande finner Greta i sängen tillsammans med en annan kvinna! Denna oväntade händelse sätter igång en kedjereaktion av otrohet och dubbelspel som också berör den sexiga Lily, den snälle Jake, den smörige Cal och hans bedragna flickvän Emily.

Originaltitel Knots
Regissör Greg Lombardo
Manus Greg Lombardo, Neil Turitz
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Scott Cohen, Annabeth Gish, John Stamos, Tara Reid, Michael Leydon Campbell, Paulina Porizkova, Linda Larkin, KaDee Strickland

2014-12-03
Produktionen av denna film är väl ingen påkostad historia men vad gör det när just själva historien är desto intressantare. Jag tycker denna känns äkta trots att den på sina ställen överdriver situationer. Det är dock i det överdrivna som man får sig möjligheter att skratta. Det är inte originellt men det är underhållande och man känner igen sig.
Robkiller
2013-11-03
Meningslöst romantiskt drama där i praktiken hela filmen är en massa pratande.. suck.
Ilea
2010-01-16
Uselt skådespel, fördomsfull och dåliga repliker. Nitlott.
KyLLo
2009-12-25
På väg mot en trea men filmen urartar mot slutet och känns för långdragen.
ty_durden
2007-07-19
gillade denna.. tycker att den va skön å ganska bra skådisar! lite små rolig story.....
Vargoth
2007-06-22
underbar. särskilt Lily
manhunter
2007-03-10
dålig! En film som är löjligt överdriven och som inte är påväg någonstans. Ej sevärd
Zok
2007-01-28
Inte den starkaste trean, men den var ganska kul på sina ställen. Trean hänger löst, men man fick en del skratt vilket måste räknas in.
Sigrid85
2006-08-10
Ganska tråkig film om sex.
p3ttson
2006-07-25
hade redan sett filmen och kommer då ihåg att jag inte gilalde den speciellt... men efter några skratt bestämde jag mig för att se igen och skådade då en hyfsat bra film med speciell humor, en katastrof film, på ett hyfsat bra sätt =)