2.6

Sex Drive

En tonårig kille får kontakt med en tjej över Internet och lånar sin brors bil för att åka och träffa henne. Med sig har han sina två bästa vänner och tillsammans stöter de på både problem och kärlek.

Originaltitel Sex Drive
Regissör Sean Anders
Manus John Morris, Sean Anders
Genre Komedi, Romantik, Äventyr, 2000-tal, Roadmovie
Skådespelare Josh Zuckerman, Amanda Crew, Clark Duke, James Marsden, Seth Green, Michael Cudlitz, Susie Abromeit, Katrina Bowden, Charlie McDermott, Andrea Anders, David Koechner, Dave Sheridan, Alice Greczyn, Caley Hayes, Allison Weissman, Mark L Young, Cole Petersen

arruba
2018-03-08
Bitvis rolig, men det är egentligen bara skräp allting.
Muzzic-Maria
2017-08-08
Gillar inte den här typen av filmer vanligtvis.. och de stora skratten uteblev. Men den hade sina stunder då jag ändå kunde finna mig själv sitta med ett leende på läpparna och få det att kännas fint i hjärtat. Något som är få förunnat i denna typ av genre. Hatten av ocksä (eller ska jag säga hjälmen?) för duktige James Marsden som här visar prov på sin bredd som skådis - från JFK i 'The Butler' till det här - klockren komisk timing med tvättäkta jerk-manér!
deswhip
2017-06-14
Rolig och underhållande, precis som såna här filmer ska va!
Sunken25
2016-12-21
Bitvis rolig men inte mer än så.
mr_magi
2016-09-24
Älskar denna
Fläskkäft
2016-03-28
Stundtals mycket komisk roadtrip där jag sitter och skrattar högt. Humorn påminner starkt om American pie, Roadtrip och Supersugen vilket inte är fel. Denna typ av lyckad komedi är man inte bortskämd med under 2000-talet. Visst det är överdrivet och låg nivå på skämten men jag har alltid varit svag för denna genre och det är inget jag skäms för.
SaraAlt
2015-09-01
Wow, trodde inte en film kunde bli så här dålig...!
tildiz6
2015-09-01
Suger röv precis som övriga 90% av dagens komedier
2014-12-27
Sex Drive är en film som hamnar i mitten av skalan tack vare att den faktiskt har en historia att berätta i kombination med att den faktiskt har lyckats få skådisar som Seth Green och James Marsden engagerade. Ärligt tala är det framförallt om inte mest just tack vare Green och Marsden som man ler och även skrattar i denna film. Vem visste att James Marsden kunde vara kul. I en genre som idag nästa sabbat sig själv helt och hållet så är Sex Drive faktiskt en godkänd film. 2+
vonadel
2014-03-15
Märkligt med vissa filmer som man inte kommer ihåg att man har sett tidigare. Inte så länge sedan jag såg denna ändå. När jag såg den tyckte jag att den påminde lite väl mycket om en annan film jag sett. Den börjar riktigt lovande, men efter hand blir den mer ojämn. Vissa grejer är riktigt roliga, medan andra är lika dåliga. 5/10