1.9

Sex and Breakfast

James och Heathers kärleksrelation är på väg att gå i stöpet. För att få tillbaka gnistan erbjuds dom av sin terapuet att ingå i ett experient då de byter partner med ett annat par som har samma problem.

Originaltitel Sex and Breakfast
Regissör Miles Brandman
Manus Miles Brandman
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Macaulay Culkin, Kuno Becker, Eliza Dushku, Joanna Miles, Eric Lively, Jaime Ray Newman, Tracie Thoms, Alexis Dziena

onlyonce
2012-08-11
Sämsta filmen på länge. den kommer aldrig framåt i handlingen,,,
Mysharry
2012-04-12
Trovärdig (nästan i alla fall) historia. Förvånansvärt bra spelat av Culkin. Alla karaktärer kändes genuina i sina känslor. Att det var helt tyst när alla fyra träffades första gången gjorde det till en väldigt intensiv och sensuell scen. Det gjorde filmen nästan sevärd. Dock är jag osäker på vad budskapet är. Unga människor kan ska inte ha förhållanden? Här det börjar gå nedåt är det redan kört? Eller att det är spännande att göra snuskig film om unga människor?
KyLLo
2012-04-12
En ganska fin genrefilm med mysig musik. Skönt med ett romantiskt drama som inte är så klyschigt.
swordfish
2011-11-24
gillade tänket, och skådespelet mellan parterna, beundransvärd Culkin i denna drama om kärlek, sex och möten mellan människor.
enectrixx
2010-04-05
En etta är nästan ett för bra betyg att ge den här usla filmen. Visst, den är rolig stundtals, men det går inte att njuta av den. Varför? Jo, för att varje gång Macaulay Culkin syns i bilden stiger ens blodtryck till 580 och man får en plötslig lust att misshandla honom ordentligt. Jag tycker nästan synd om kvinnorna i den här filmen som fick ha låtsassex med honom... Dessutom är det ju på gränsen till barnporr, han ser inte ut vara mer än 12...
Mialind
2009-07-29
Nej, nej, nej. Rent ut sagt en plåga. Värdelös handling och skådespeleri..

2008-10-07
Macaulay Culkin är verkligen grymt dålig i den här filmen eller hela filmen är ruggigt dryg och seg. Förvånad att jag orkade se klart hela.
Nena2000
2008-08-26
Macaulay Culkin som älskare. Vilket skämt!!!!!!!!!! Han ser fortfarande ut som Kevin i Ensam hemma bara mycket större!!!!!!!!
Lexandra
2008-07-14
Kändes som om det saknades en handling. Seg och tråkig.
ninna_90
2008-06-28
Det ända jag har att säga är att Kuno Becker är så jävla snygg