2.5

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse

Tre scouter, tillika barndomsvänner, slår sig samman med en stentuff servitris för att bli världens mest otippade superhjältar. När deras fridfulla stad blir invaderad av zombies blir de tvungna att kämpa för det största av alla scoutmärken och sätta sina färdigheter på prov för att rädda mänskligheten från de odöda.

Originaltitel Scouts Guide to the Zombie Apocalypse
Regissör Christopher Landon (II)
Manus Christopher Landon (II), Emi Mochizuki, Carrie Lee Wilson
Genre Komedi, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Tye Sheridan, Logan Miller (I), Joey Morgan, Sarah Dumont, David Koechner, Halston Sage, Patrick Schwarzenegger, Niki Koss, Hiram A Murray, Cloris Leachman, Lukas Gage, Blake Anderson, Theo Kypri, Drew Droege, Elle Evans

BarryHero
2022-06-19
Faktiskt en riktigt kul zombie-tolkning. Bra humor (för det mesta), sympatiska karaktärer, en hel del nya idéer, och samtidigt rätt trogen zombiegenren. Tappar lite i fart mot slutet, men är riktigt underhållande fram tills dess.
finkan
2020-01-07
Gillade denna zombierulle. Skrattade till emellanåt
silvertrain
2018-11-04
En underhållande zombiekomedi. Är rolig såväl som läskig på sina ställen. Skådespelarna gör också bra ifrån sig. Kan ses mer än en gång.
per_automatik
2018-10-01
Underhållande :)
Robkiller
2018-01-20
Skämtsam zombiefilm för ungdomar. Humorn är på så låg nivå att det aldrig blir kul överhuvudtaget... med det sagt så är det inte helt värdelöst heller...
yrkeschaufföre
2016-11-29
Inte min typ av film men den är ändå ganska underhållande, en stark tvåa.
FUR
2016-10-02
så dåligt att den nästan blir bra lol
ekneB
2016-06-05
Nice!
Engravadlax
2016-04-16
Bra larv, som något Jonah Hill & Co. hade kunnat göra för 10 år sedan.
Vasp
2016-04-05
note to self: In the zombie apocalypse find some Scouts. Filmen var episk. Jag skulle typ kunna sätta en femma men en fyra känns mer rättvist så att säga.