Sartana kommer - sälj pistolen, köp en kista!

Sartana, en prisjägare blandas in i en guldhärva och stöter på sin gamla fiende Sabbath.

Originaltitel C'è Sartana... vendi la pistola e comprati la bara
Alternativ titel Fistful of Lead, Sartana's Here ... Trade Your Pistol for a Coffin
Regissör Giuliano Carnimeo
Manus Tito Carpi
Genre 70-tal, Western, Action
Skådespelare George Hilton, Charles Southwood, Piero Lulli, Erika Blanc, Luciano Rossi

dudson
2022-01-02
Vass Sartana rulle. Hilton gör ett schysst kallt intryck med sin cigg i käften o svarta cape. + gudomliga pistol akrobatik//
Zebulonm
2021-02-15
Tredje Sartana filmen jag ser o denna håller oxå bra klass.
2020-06-07
En riktigt fräsig spaggewestern med en tuff Hilton som Sartana. Inte speciellt seriöst nån gång, men rejält påhittigt med pistolerna och ett skönt soundtrack. En riktigt underhållande spaggewestern är alltid en fröjd för ögat.
Diclonius
2017-01-29
Första Sartana filmen jag sett. Det var nästan Heroic Bloodshed nivå på skjutakrobatiken. I en scen så stöter Sartana på en Mexikan som tänder tändstickor han har kört in mellan sina tår, genom att skjuta på svavlet. Sartana skjuter en skylt, som faller ned i skallen på honom. Sedan skjuter han själv sista tändstickan, och tänder cigarillen på den!
FabianBom
2016-11-10
bra pang pang, tunt manus
Docklands
2012-03-13
Så hemskt dålig var den inte, inte bra heller. Men det är dugligt ögongodis. =)
Andy_B
2006-11-13