1.8

Rings

Berättelsen om hur videobandet som tog död på människor sju dagar efter att de sett det kom till och hur Samaras fasa fick sin början.

Originaltitel Rings
Alternativ titel The Ring 3
Regissör F Javier Gutiérrez
Manus Jacob Estes, Akiva Goldsman, David Loucka
Genre Drama, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Matilda Anna Ingrid Lutz, Alex Roe, Johnny Galecki, Vincent D'Onofrio, Aimee Teegarden, Bonnie Morgan, Chuck David Willis, Patrick R Walker, Zach Roerig, Laura Wiggins, Lizzie Brocheré, Randall Taylor, Drew Grey, Kayli Carter, Jill Jane Clements

Skapad 2020-11-20 av Stygga-Vargen
År 2002 såg jag den amerikanska remaken av The Ring på bio och ett par år senare såg jag The Ring 2 när den släpptes på video. Därefter dröjde det över tio år innan en prequel med titeln R...   Läs mer »

2020-07-18
Betydligt bättre än jag räknat med! Tycker den är lika bra som ettan faktiskt!
Hanness
2019-12-05
Sämst.
Tatty
2018-09-06
Faktisk spännande och bra än vad jag hade förväntat mig! Gillade den! Gillar skådespelarna i filmen! Alla kändes rätt för de rollerna de har!
2018-08-29
Den där Samara är en riktig otacksam jäkel. Hon älskar att ställa till bråk. . Filmen var väl ingen höjdare men rätt underhållande.så en stark 2:a
Murvel48
2018-07-14
En alltför trögt berättad och tämligen poänglös story. Skräckfaktor närmast noll.
Redfield4ever
2018-07-06
Nej. Bara Nej.
GrandMaster_E
2018-03-18
Mjä.
2017-12-09
Kunde de inte göra något mer spännande och otäckare efter drygt tio års dvala? Oengagerande rutinskräckis där de utan resultat överansträngt sig för att nå upp i den råa kalla stämning som de tidigare filmerna ändå hade.
myslas
2017-11-04
Ungefär som de två tidigare amerikanska delarna i den här serien, kommer egentligen inte med något nytt alls.
Djason
2017-09-25
Har en kuslig scen annars är detta en helt meningslös fortsättning av The Ringfilmerna. , Johnny Galecki får fortsätta med The big bang theory istället som är fantastiskt kul.