1.8

Red Scorpion 2

En grupp elitsoldater ska infiltrera en högerextrem militärgrupp. Varje soldat har unika talanger, men fienderna har starka vapen...

Originaltitel Red Scorpion 2
Regissör Michael Kennedy
Manus Troy Bolotnick, Barry Victor
Genre 90-tal, Action
Skådespelare Matt McColm, John Savage, Jennifer Rubin, Paul Ben-Victor, Michael Covert, Réal Andrews, Duncan Fraser, George Touliatos, Michael Ironside, Jerry Wasserman, Suki Kaiser, Vladimir Kulich

2017-05-28
En omtitt efter ett gäng år. Idiotisk action, men full fart och klart underhållande.
2015-10-24
Schysst action som levererar trots filmen har 21 år på nacken. Bra story underbart slemmig onding samt Ironside som sliten överste.
menschenfeind
2011-10-26
Väldigt dumma karaktärer, och Dolph är saknad, men det finns en del hyfsad action i den.
Bomkia
2008-02-26
Så överdrivet, så bleka skådespelare, så snarkig historia. Måttligt roande actionsekvenser och en alltid mysig Michael Ironside lyfter filmen till iaf en stark 1a. 1+
2007-08-23
Inte så dålig alls. Intrigen är hyfsad med massa nazister å grejer. En B-action som levererar

2007-08-11
Huga. Den tyska dubbningen gjorde antagligen filmen bättre än vad den egentligen var också.
Suzolid
2006-01-11