2.5

Red Notice

I en värld av internationell brottslighet försöker en Interpol-agent jaga och fånga världens mest eftersökta konsttjuv.

Originaltitel Red Notice
Regissör Rawson Marshall Thurber
Manus Rawson Marshall Thurber
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2020-talet
Skådespelare Dwayne Johnson, Ryan Reynolds, Gal Gadot, Ritu Arya, Chris Diamantopoulos, Ivan Mbakop, Vincenzo Amato, Rafael Petardi, Seth Michaels, Daniel Bernhardt

Nathalena
2022-07-25
Johnson och Gadet var hemskt pinsamma och jobbiga i den här filmen, tack vare Reynolds blev den åtminstone rolig att kolla på.
2022-06-12
Riktigt kul en stund, men blir sedan bara tjatig och enerverande. (6-/15)
ekman
2022-04-08
Slutet räddar eländet. Orkar man se halvkass actionkomedi ända till sista minuten så är den ändå helt ok, men egentligen tveksamt om det är värt mödan.
Robkiller
2022-03-26
Helt värdelös humor, men var väl i alla fall lite underhållande.
DiMMUBoRGiR
2022-03-24
Det är endast tack vare Ryan Reynolds det här är värt att se, men... trixen börjar snart att bli gamla och hoppas verkligen att det här inte får en uppföljare.
Christofer
2022-02-22
2021-11-24: 100% tonårsmatiné vilket jag inte hade väntat mig. Rejält ostig och kass på nästan alla sätt, men nånstans var det liiite underhållande också mitt i allt trams. 2-
Murvel48
2022-02-12
Med tiden jobbade sig filmen upp till en svag trea - trots en irriterande Ryan Reynolds.
Pos
2022-01-16
Jättetråkig story och jättetråkiga actionscener, men Ryan Reynolds är rolig i vanlig ordning. The Rock var ovanligt tråkig i denna även om han spelar helt okej. Höjdpunkten var helt klart cameon av en viss musiker. Hade nog ändå väntat mig lite mer än så här.
QuiNonStultus
2022-01-09
2.5, really. Indiana Jones-klon fast med Ryan Reynolds, The Rock och Gal Gadot. Helt förutsägbart och inte så intressant, men, vad tusan, det var ju typ detta jag var ute efter. Och Gadot e faktiskt rätt okej ibland!
Tatty
2021-12-27
Gillade den. Rolig, bra och spännande.