2.8

Razor 3: Who's Got the Gold?

Denna film visar Hanzos utredning av en order blinda munkar som också är lånehajar.

Originaltitel Goyôkiba: Oni no Hanzô yawahada koban
Regissör Yoshio Inoue (I)
Manus Yasuzô Masumura
Genre Action, 70-tal
Skådespelare Shintarô Katsu, Kô Nishimura, Mako Midori, Mikio Narita, Asao Koike, Etsushi Takahashi, Daigo Kusano, Keizo Kanie

Skapad 2019-10-29 av niebaotan
Hanzo återvänder i den tredje och sista episoden med att försöka lösa ännu ett mystiskt fall. Det hela börjar med att Hanzo tillsammans med Devil-Fire och Viper avslöjar ett kvinnligt spöke s...   Läs mer »

amam
2020-08-17
Äh. Skräp.
DalaHundare
2013-02-13
Hanzo the Razor - Who's got the Gold? (som titeln borde vara på sökningen här) är helt klart förstklassig japansk filmatisering utav manga i sexploation och våld under feodaltiden. Jag har haft denna box med alla tre filmerna sen ett par år, men härom dagen bestämde jag mig för att se detta. Det trista dock var att det tog slut, hade inte klagat över ett par filmer till. En stark 4/5 får den tredje och sista filmen av mig i betyg och kan konstatera att det blir fler i samma genre under kommande filmkvällar. Dock förväntar jag mig inte något annat utav kaliber.
Engravadlax
2012-06-11
Helt klart den bästa Hanzo:n, dock är jag fortfarande inte imponerad.
mugabe
2010-05-14
Tvåan bäst, ettan sedan, sist denna. Hade fått ett högre betyg om jag inte sett de övriga. Hanzo dominerar, givetvis.
schramm
2009-06-02
Sedvanliga galenskaper från allas Hanzo. Stundtals går den lite på rutin, medans andra stunder glänser den till rejält. Ojämn men bra!
MilkMonkey
2005-11-23
har man sett de andra Hanzo kan man lika gärna kolla en repris
niebaotan
2005-10-12
Konstigt nog gillade jag denna bäst av alla delar.
Lonewolf
2005-08-04