2.3

Pursued

Ben Keats leder ett lovande företag som har utvecklat en ny övervakningsteknologi. När konkurrenterna får upp ögonen för firmans framgångar skickar de ut den samvetslöse headhuntern Vincent Palmer för att rekrytera Ben.

Originaltitel Pursued
Regissör Kristoffer Tabori
Manus Maggie April
Genre Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Christian Slater, Gil Bellows, Estella Warren, Michael Clarke Duncan, Conchita Campbell, Kevin McNulty, Tyler Labine, Sarah Strange, Chelah Horsdal, Saul Rubinek, Scott Hylands, Camille Mitchell, Candus Churchill, Kirsten Robek, Enid-Raye Adams

TantEva
2009-07-24
Medioker - men Christian är ju som vanligt bäst i världen och räddar filmen till en trea.
LittleBigAun
2007-08-06
OMG....varför....
Bomkia
2007-05-20
Ring polisen för in i helvete. Tröttsamt manus. 2a.
Muzzic-Maria
2006-06-07
Fattar inte varför den rankas ner av tidningarna.. Det är ju spännande.. välspelat.. ganska bra manus.. ja.. Jag gillar den i alla fall. Och nu har jag sett flaggan =)
Muzzic-Maria
2006-05-04
Oj! Flaggan tänkte jag inte på! Men filmen i sig gillade jag, spännande och välspelat.
loyce
2005-09-03
Mycket filmtid för Slater och en svensk flagga utanför bokhandeln. Jag kräver inte så mycket mer för att sätta en fyra :)
chris_lambert_
2005-06-29
hmm Slater har verkligen tappat den stjärnststus han hade på G för en 10 år sedan . Totalt tom film som dock bjuder på en del skratt i sin uselhet..