2.3

Pulse

David anländer till Los Angeles för att tillbringa sommaren hos sin far och styvmor. Ganska snart märker David att något inte står rätt till.

Originaltitel Pulse
Regissör Paul Golding
Manus Paul Golding
Genre Science Fiction, Action, Skräck, Thriller, 80-tal
Skådespelare Cliff de Young, Roxanne Heart, Joey Lawrence, Matthew Lawrence, Charles Tyner

Krusty
2014-08-24
Äntligen hittade jag denna igen, har inte sett den sen jag var liten. Tyckte den var obehaglig när jag var liten, men det är ju inte direkt en skräckfilm. Intressant med ond el istället för om den hade gjorts idag om ett ont datorvirus.
ziferN
2013-05-03
Nja, den börjar till viss del helt ok men sedan faller filmen alltför neråt som gjorde att man såg fram emot att filmen skulle ta slut, vilket är inte särskilt något positivt. Och grabben.. herregud han var så himla irriterande och jobbig att jag höll på "elen". Slutet var bara tröttsamt och en aning utdraget. Som sagt, filmen börjar helt ok men faller sedan neråt.
2012-02-26
Mysig skräckis som väl fås anses rätt barnvänlig. Roxanne Hart är snygg och elnätet är tämligen taskigt.
FilmGuden
2009-06-09
Ordinär men knappa godkänd rysare. Någorlunda smart upplagd, men ett för fånigt slut.
merilina
2008-07-15
ok film
2004-09-21
Detta ska nog vara en skräckfilm, och då är den inte så bra men som kommedi funkar den utmärkt! Den handlar om Ond el som kraftbolagen försöker tysta ned.....
Valross
2004-04-05
När jag såg den för massor med år sen så tyckte jag den var svinspännande. Om jag ser den idag så är jag rätt säker på en 1