1.7

Prowl

Amber drömmer om att fly från den lilla stad hon bor i och övertalar sina vänner att följa med henne för att hitta en lägenhet i den stora staden. Men bilturen bjuder på en hel del otrevliga överraskningar.

Originaltitel Prowl
Regissör Patrik Syversen
Manus Tim Tori
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Ruta Gedmintas, Joshua Bowman, Courtney Hope, Bruce Payne, Atanas Srebrev, Saxon Trainor, Perdita Weeks, Jamie Blackley, George Oliver, Velizar Peev, Elitsa Rajeva

Robkiller
2016-03-06
Ungdomar blir jagade av något på natten... För det mesta mörk med snabba klipp och en massa springande... visst den är delvis lite intressant.. men den obefintliga handlingen gör att det i slutändan blir ganska så meningslöst...
eraserheead
2015-03-23
APRÖV. SKITRÖV. VÄRLDENS SÄMSTA FILM!
dudson
2014-08-25
Filmen ska säkert vända sig till en fjortis publik. känns som det pga alla snabba skräck effekter & hippa ungdomar. Som sagt kanske bra om man är en fjortis inte annars"
picklessmulan
2014-06-27
Nä detta var inte bra!! Snyggt foto men det var nog allt. Uselt slut och dåligt manus. Skådisarna var under all kritik. Bitvis spännande men det var inte nog tyvärr. Stark 1a
Djason
2012-02-14
Helt ok skräckis som börjar riktigt för att sedan gå över till något mer normalt. Tyvärr lista jag ur slutet en bit innan och det förstör en del.
O´Reilly
2011-12-05
Så horribelt jävla uruselt!
TheHorrorfan
2011-10-02
Rätt så bra påminde om 30 Days of night men denna var faktiskt bättre, stark 3a för att den var oväntad vid vissa tillfällen.

2011-09-19
Hygglig skräckis. Kunde varit mycket bättre dock, i händerna på någon annan.
2011-09-17
Konceptet känner man igen från andra skräckisar, men fram till att allt "drog igång" var det ändå lite spännande. Det blir överdrivet och ganska diffust. Effekterna och tjejen i huvudrollen är dock godkända.

2011-09-14
denna film är en lektion om hur man inte ska skriva en skräckfilm.