1.8

Preservation

En man ger sig ut i den avlägsna ödemarken tillsammans med sin fru och bror för att campa och jaga hjort, men märker att de själva snabbt har blivit villebrådet.

Originaltitel Preservation
Regissör Christopher Denham
Manus Christopher Denham
Genre 2010-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Pablo Schreiber, Aaron Staton, Wrenn Schmidt, Cody Saintgnue, Nick Saso, Michael Chacon

ledsenpirat
2018-07-07
Våldsamt oorginell, men hyfsat ihopsatt med tanke på hur låg lägstanivån i genren är. Kommer vara glömd om en vecka.
Lenkan
2017-05-03
Filmen vill gärna vara Eden Lake, men når bara halvvägs
dudson
2017-02-25
Fan va jag avskyr detta skräp. Man verkligen önskar livet ur jubel idioterna som är med. Sen fanns det massa logiska luckor i filmen också. Ett väldigt bra tips till retarded skogsvandrare. Vänd inte ryggen åt mördare. Doooh dooo doooh. Tyckte enbart synd om stackars hunden som var tvungen att medverka i detta skit.
DiMMUBoRGiR
2016-11-27
Obehaglig och något rejäl mot slutet, men ruskigt kopierat från andra filmer och uttjatat både rent storymässigt, men också estetiskt med vår protagonist. Det är så "gjort" redan... Well, överlever man första haövan och att de man ska heja på är sjukt tråkiga karaktärer, så är det här sevärt för de som gillar genren.
lamotta
2016-07-17
En skräckfilm med så imbecilla idéer att de bara hade kunnat hanteras med ironi. Istället skildras den med blodigt allvar. Inte ens det skickliga hantverket kan rädda den. Verkligen usel, tyvärr.
chimandra
2016-05-16
Förstår mig verkligen inte på föregående recesenter. Jag tyckte denna film var mycket spännande och oförutsägbar.Visst var den ologisk ibland men för spänningen som höll i sig hela filmen igenom ger jag den en fyra.
Murvel48
2016-01-20
Att folk aldrig kan lära sig att inte vända ryggen mot en mördare man just slagit ner.
AlbinWesley
2015-09-20
Genomkass skogsskräck. Karaktärerna får inga som helst sympatier, och berättelsen är både korkad och tråkig.
tandersten
2015-07-29
Störig film, vad vill den säga?
Rattlesnake61
2015-07-10
Ska den försöka var rolig eller nåt? För det känns som att manusförfattaren driver med en. Sämsta jag sett i år.