1.8

Pound of Flesh

En mans heroiska försök att hjälpa en kvinna i nöd slutar med att han vaknar upp nästa dag utan en njure och börjar planera sin hämnd.

Originaltitel Pound of Flesh
Regissör Ernie Barbarash
Manus Joshua James
Genre Drama, Action, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Jean-Claude Van Damme, Jason Tobin, Darren Shahlavi, Aki Aleong, John Ralston, Mike Leeder, Andrew Ng, Terese Cilluffo, Brahim Chab, Philippe Joly, Kevin Lee, Charlotte Peters

Hanness
2018-09-17
Eftersom jag är ett fan utav Jean-Claude Van Damme, så kan jag inte ge den alltför dåligt betyg.
2017-10-15
En lite väl sunkig actionrulle vilket inte är Van Dammes fel då han faktiskt gör sin roll riktigt bra. Nej, problemet ligger hos manuset som flera gånger bara trampar vatten samt några riktigt usla effekter som stör. Ibland glimmar den till lite, men inte så det överstiger 2:an.
Raimo_1985
2017-09-21
Kunde ha blivit ett ganska bra actiondrama med en historia som utgår från organhandel. Här får Van Dammen återigen tampas mot ett taffligt manus och tråkiga skådespelare. Van Damme blir bättre och bättre som skådis, men det blir tyvärr inte filmerna. Slöseri med resurser :)
dudson
2017-09-10
As kass egentligen men man får ta den för vad den är. Van Damme har blivit gammal. någorlunda fight scener och story gör man inte helt tappar intresset att kolla klart filmen. Sen några schyssta side kicks som kryddar filmen lite extra.
Adoniram
2017-06-11
Van Damme i bättre form än på länge. Det gäller tyvärr inte manusförfattaren.
ViktorGlantz
2015-07-15
precis så dålig man kan tro
Argo_L
2015-06-13
Visste aldrig att njure sitter så högt upp.
S_Griffon
2015-06-01
Nja... Inte så dålig ändå. Storyn är väl kass, men resten är OK..
foppa99
2015-05-17