1.5

Poison Ivy: The Secret Society

Nykomlingen Danielle Brooks första dagar på college är de bästa någonsin. Hon noteras av skolan snyggaste kille, får ett eftertraktat stipendium och blir inbjuden till det exklusiva nätverket "The IVY's". Men "The IVY's" är mer än en tjejklubb. De är hetlevrade och tuffa tjejer med högt satta mål. De förför, hotar eller gör sig kvitt vem som än står i dess väg. Även om det är en av de sina.

Originaltitel Poison Ivy: The Secret Society
Regissör Jason Hreno
Manus Michael Worth, Liz Maverick, Peter Sullivan (II)
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Miriam McDonald, Shawna Waldron, Ryan Kennedy, Crystal Lowe, Greg Evigan

yrkeschaufföre
2014-09-22
En svag, svag, svag tvåa för att det ändå fanns något som var lite "upphetsande". Jag har iofs inte sett de tidigare filmerna så jag kanske är för positiv.
MaxMackan
2012-04-10
Det är ju sjukt hur man lyckas göra en film som är SÄMRE än tvåan och trean som redan var riktiga bottennapp. Fast sen var det väl och andra sidan så att ingen inblandad riktigt hade någon ambition att göra filmer av 2:an till 4:an utan bara ville visa upp naket. Och ja, jag har ju sett dem så pinsamt nog har jag väl del i att sörjan gjorts...
produr
2010-04-05
så skrattretande uselt
ladyvengeance
2010-02-11
Herrejisses. En pinsam mjukporrsversion av Skulls med tjejer (obviously). Karaktärernas namn (Azalea, Magenta etc.) låter som att någon försökt göra adult av x-men triologin. Slöseri med många minuter av mitt liv. Min katt har mer skådespelartalang än de medverkande i den här klichéartade mardrömmen.
Primal_r
2009-05-18
Skulle varit en etta om det inte var så att bpm-värdet (bröst per minut) var precis lagom.