1.3

Pod People

En ung pojke hittar ett lustigt ägg i skogen och när det kläcks visar det sig innehålla en utomjording som ser ut som en korsning mellan E.T och Alf. Men är den verkligen så snäll och söt som han tror?

Originaltitel Los nuevos extraterrestres
Alternativ titel Extra Terrestrial Visitors, The New Extraterrestrials, Tales of Trumpy, The Unearthling
Regissör Juan Piquer Simón
Manus Juan Piquer Simón, Joaquín Grau
Genre Science Fiction, 80-tal
Skådespelare Nina Ferrer, Susanna Bequer, Sara Palmer, Óscar Martín, Ian Sera, Maria Albert, Emilio Linder, Concha Cuetos

Robkiller
2020-03-13
Riktigt risig.
2012-04-19
Här sparas det inte in på rökmaskinerna då hela produktionen ligger i tät rök. Antagligen hade den som kom på monsterdräkten (en mix av Alf och en myrslok) oxå rökat en del. Torr och oblodig spansk skummis som slipper bottenbetyget just för att den är helt idiotisk och genererade några skratt.
Gaffe
2012-04-09
It stinks!
Elphaba
2012-03-28
Det här var ju en oerhört händelselös och substansfattig film, och kunde de verkligen inte hittat en bättre röst att dubba pojkspolingen med!

2010-06-24
Plågsam familjefilm med skräck touch. Inte ens näsmonstrena (myrslokarna) var roliga. Ren och skär ET kopia. Jag ser aldrig om den!
GrandMaster_E
2010-03-20
Mycket konstig och osammanhängande med fula effekter och skrattretande scener.
Ihsahn
2009-10-05
Helt makalöst uselt skräp. Ett riktigt bra MST3K-avsnitt dock.
abbenisse
2009-10-05
rätt värdelös
DanielMott
2008-06-24
Trackinfelen på VHS-bandet var mer spännande än "filmen".
snowman01
2006-07-15
"In a differnt movie" är den MST3K kommentaren jag minns av filmen, eftersom den är så fördömt flummig :S