2.8

Personal Effects

"Personal Effects" är ett drama om två personer som försöker gå vidare i livet efter att ha förlorat närstående familjemedlemmar.

Originaltitel Personal Effects
Regissör David Hollander
Manus David Hollander
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Kathy Bates, Mary Black, Keith Dallas, Serge Houde, Ashton Kutcher, Rob LaBelle, Sarah Lind, Brian Markinson, Aleks Paunovic, Michelle Pfeiffer, Spencer Hudson, JB McEown, Nico McEown, Anna Mae Routledge, CB Shaw, Kyle Toy

Skapad 2019-11-26 av wst
Walter (Asthon Kutcher) är en framgångsrik brottare bosatt i Iowa, men då hans tvillingsyster blir brutalt mördad vänder han hem till sin mor Gloria (Kathy Bates) och systerdotter. När han följ...   Läs mer »

Robkiller
2021-01-26
Segt skräp.
mammene
2018-03-13
En trivsam film trots ett allvarligt tema, så man har lyckats skapa en bra stämning med både sorg och värme. Skuld är ett alltid återkommande filmtema och det är olika hur det hanteras, här ger man sig tid att grunda. Bra skådespelarinsatser då mest från Kutcher, Pfeiffer och Bates och det är något visst över miljön, lite disig amerikansk småstad.
Tatty
2016-11-29
Ganska bra film och handlingen också. Lite spänning med mycket starka känslor i filmen.
KyLLo
2014-08-23
Finstämd musik och en del fina scener.
Kareina
2010-05-16
Tycker verkligen inte att Pfeiffer är en bra skådis. Det är supersvårt att känna minsta sympati för hennes karaktär, eller vad man nu borde känna. Filmen är seg och förutsägbar.
buglady
2010-04-03
Väldigt sorglig film, men helt fantastikt bra skådespeleri.Kutcher är helt otroligt bra, ännu ett bevis på att han kan spela i allt från komedier till seriös drama. Michelle Pfeiffer var också bra, men det ända jag kunde tänka på var, !"oj va hon har blivit gammal".
Maduson
2010-04-02
Känner man till saknaden efter någon nära bortgången kan man inte annat än att beröras över filmen, eller framför allt för en del som sägs angående just det. Sen är den väldigt lågmäld med plats för känslor så är det en mera vattenpöls-djup film man är ute efter är detta inte den du ska se. Håller också med om Kutcher i ännu en bra roll.
UntzUntz
2010-01-03
Det här är en väl genomtänkt film men ack så deprimerande. Gillar man sådana filmer tror jag att man kan gilla den här filmen riktigt mycket. Skådespelet var förvånansvärt bra. Men som sagt inte min smak! En stark tvåa får den ändå!
amac
2009-11-22
3a eller 4a?3a eller 4a? svååårt, men ja, den var väl lite bättre än medelbra då, jag har underskattat ashton lite förut, men han är riktigt bra
carre006
2009-09-07
rätt så seg och händelsefattig. tycker inte att bates och kutcher får til det nån vidare bra