2.3

Pathology

En grupp medicinstuderande startar ett dödligt spel. De tävlar om vem som kan utföra det perfekta mordet.

Originaltitel Pathology
Regissör Marc Schoelermann
Manus Mark Neveldine, Brian Taylor
Genre Kriminalare, Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Milo Ventimiglia, Michael Weston, Alyssa Milano, Lauren Lee Smith, Johnny Whitworth, John de Lancie, Mei Melançon, Keir O'Donnell

Skapad 2019-10-17 av Mediadrev
Enligt evolutionen så överlever de arter som är bäst lämpade för sin omgivning. Människan är ingen art som undgår denna lag. I dagens modernistiska samhälle så måste vi förändras för at...   Läs mer »

Robkiller
2017-09-22
Rätt sjuk film. Kan dock inte påstå att det egentligen är vidare bra men den håller ändå intresset uppe rakt igenom, skådespelarna gör det ok, och alltid trevligt att återse Alyssa Milano.
BruceIV
2015-09-19
Inget nytt, men tiden gick...
Vasp
2014-09-12
filmen är en solklar tvåa underhållande för stunden och lite tankeväckande men inget man ser om.
pungsnigel
2014-09-06
Svag svag 2a
Valarn
2013-03-19
Urusel story, usel dialog, mediokra skådespelarinsatser, Alyssa Milano särskilt. Men, snyggt foto, ljus, klippning. Lovande inledning men usel i sin helhet. Stark etta.
TheHorrorfan
2012-06-24
Nej, detta var inte alls bra.
XanderO
2012-01-02
Nej, det här var ingen vidare bra film.
SalotSar
2011-08-16
nonsenskritik från höger.
2010-12-19
Snygga effekter, bra musik och en bra grund att stå på. Till en start är detta en riktigt bra thriller, men tyvärr känns det som regissören valt att inte nöja sig utan spetsat till historien ytterligare med "mer av allt". För att ha nått ett högre betyg skulle det koncentreras mer på den psykologiska biten.
DiMMUBoRGiR
2010-10-22
Helt klart en glad överraskning för mig, även om jag störde mig rejält på hur coola "gänget" skulle vara. Snyggt, bra klippt, originellt tema och bra musik gör att den här filmen höjer sig över standarden i genren, därför en 4:a för mig.