2.6

Parasyte: Part 2

Mänskligheten är under attack ifrån utomjordiska parasiter. En av dessa parasiter, Migi, väljer studenten Shin'ichi Izumi som värdkropp och han måste nu övertala Migi om att hjälpa till att stoppa alla andra parasiter från att ta över hela mänskligheten. Den här filmen tar vid där "Parasyte: Part 1" slutar.

Originaltitel Kiseijuu: Kanketsuhen
Regissör Takashi Yamazaki
Manus Ryôta Kosawa, Takashi Yamazaki
Genre 2010-tal, Action, Drama, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Shôta Sometani, Eri Fukatsu, Ai Hashimoto, Sadao Abe, Satoshi Araki, Kazuki Kitamura
Filmnummer 119717

HerrNenne
2018-10-08
Framförallt första halvan som ändå fortsätter i något sånär samma tempo som ettan är riktigt bra. Lite konstiga scenuppbyggnader ibland. Tidvis mysigt ryslig stämning.
Halofreak92swe
2015-12-17
Okej fortsättning, snygga fightingscener och effekter och bra med splatter :) Animen är bättre ofc.
BrutusBeefcake
2015-12-02
Den klarar inte att hålla uppe momentumet som sattes i första filmen, men trots det så är ju historien fortfarande bra men denna är betydligt svagare än första filmen, många sidospår som inte är direkt intressanta och ett par karaktärer som man kunde varit djupare. Men fortfarande en stabil och underhållande film. Såg bägge filmerna back to back och det rekommenderas. (8+/15)
Snabbdist
2015-11-13
extremt tråkig om en sett animen