2.6

På farlig mark

Tre marijuanaodlare tar över odlingarna när chefen dör och får problem när de ska sälja skörden till hårda langare.

Originaltitel Homegrown
Regissör Stephen Gyllenhaal
Manus Jonah Raskin, Stephen Gyllenhaal, Nicholas Kazan
Genre Komedi, Thriller, 90-tal
Skådespelare Jamie Lee Curtis, Billy Bob Thornton, Jon Bon Jovi, Ted Danson, John Lithgow, Ryan Phillippe, Judge Reinhold, Kelly Lynch, Hank Azaria, Jake Gyllenhaal, Maggie Gyllenhaal

2022-09-08
Skräpfilm om pundare. Kunde kanske varit rolig om jag inte avskytt samtliga karaktärer.
2016-10-27
En väldigt rolig och underhållande film med bra skådespelare. Hade dock velat se lite mer av Jamie Lee Curtis.
2015-02-19
Rolig, underhållande och spännande film med en riktigt kul samling av skådespelare. 3+

2012-09-30
Jag tycker detta var en schysst film helt klart. Medel till stabil 3a får det bli!
Phyx
2010-01-24
vafan, har jag sett den här?
Blink182
2009-12-16
Gillar att de satt tre helt olika sorts skådisar som huvudpersonerna. Tyckte det va en väldigt underhållande film och så mycket Weeeeeeeeeeeeeeeeeeed
ScArRrFaCe
2009-03-23
Överraskande bra. Störtsköna skådespelare och en riktigt rolig story.
dumbass
2008-10-28
Jag tyckte faktiskt den var riktigt rolig.
Kopla
2008-01-19
Svag 2a. Inte rolig, inte underhållande. :/
smorgasbord
2007-02-12
Billy Bob Thornton brukar göra den skumma och lite utslitna typen bra och gör det även här väl. hur nojjigt skulle det inte vara att plötsligt ta över försäljningen utav massor av mary-jane-plantor? sköna scener där folk drar psitolen för minsta lilla och stenade resonemang... gillade merparten av filmen men inte slutet :( .