Orgazmo

En ung mormon råkar under en av sina dörrknackningsrundor bli erbjuden ett jobb som karaktärsskådespelare på en porrfilm. Han behöver pengarna till sitt bröllop så han tar jobbet. Och gissa vad - det leder till besvärligheter och förvecklingar!

Originaltitel Orgazmo
Regissör Trey Parker
Manus Trey Parker, Matt Stone
Genre Komedi, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Trey Parker, Dian Bachar, Michael Dean Jacobs, Matt Stone, Toddy Walters, Ron Jeremy, Juli Ashton, Chasey Lain, Jill Kelly, Shayla LaVeaux, Robyn Lynne Raab, Masao Maki, David Dunn, Andrew Kemler, Stanley G Sawicki, Joseph Arsenault, Jeff Schubert

karlmats
2019-02-20
Väldigt kul när jag såg den första gången för 10 år sen, nu vid en omtitt så ryker ju 4an så det visslar om det. En del grejer är fortfarande roliga men mycket är ju riktigt dåligt och ganska förutsägbart så det var ju lite synd att se. Choda Boy är en bra sidekick i grunden men han blir lite för mycket också. Maxxx Orbison liknar en gammal skurk från tv-serien Sledge Hammer men det visade sig naturligtvis vara en helt annan skådis så det var också lite synd. Book of Mormon är nog ett bättre alternativ om man vill se mormonerna få sig en släng av sleven. En ganska stark 2a för de delar som faktiskt är kul.
stgurgel
2016-03-23
Dumt och taffligt men som helhet väldigt roande
Tuohte
2015-02-15
3a bara för att den var rolig just då när jag såg den med deta rätta sällskapet, annars är filmen rätt dålig.
Karina
2012-11-19
Charmig ^^
Aven
2012-08-07
Kul att se Trey Parker innan South Park blev så stort och bra, och Orgazmo har ju ett par roliga scener. Men överlag alldeles för b och dålig =/
sawa
2012-06-23
Ganska o-rolig.
Robkiller
2012-06-06
Heltsjuk film... som väntat.. spårar ur hejvilt och är aldrig seriös överhuvudtaget... vissa saker är väl lite småroliga och den har en mängd konstiga karaktärer... men den tar sig aldrig riktigt och är mest dum för det mesta... en drös amerikanska porrskådisar i biroller, men det gör väl varken till eller från...
johan_90_1
2011-10-30
Väldigt underhållande i perioder, men håller inte riktigt hela vägen. Matt Stones karaktär var asroligt. "Hey, I don't wanna sound like a queer or nothin', but I think unicorns are kick ass!"
thebully
2011-10-29
erotik propaganda
Gröne_Orm
2011-10-06
Ja. Jajajajajaja. Egentligen är det skumt att jag inte sett allt av Parker och Stone med tanke på hur mycket jag dyrkar South Park.