2.7

Orange County

Komedi om en ung lovande A-student, vars betyg förväxlas med betygen från en total nolla. I stället för en garanterad plats på Stanford, måste han hitta andra metoder för att komma in på skolan.

Originaltitel Orange County
Regissör Jake Kasdan
Manus Mike White (I)
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Leslie Mann, Chevy Chase, John Lithgow, Jack Black, Catherine O'Hara, Schuyler Fisk, Colin Hanks, Lizzy Caplan, Bret Harrison, Ben Stiller, Kevin Kline, Harold Ramis, Jane Adams (II), Monica Keena, Carly Pope, Olivia Rosewood

Zok
2017-07-26
Jack Black är bäst, annars är det inte mycket som är bra här.
2016-10-29
Störtskön komedi med väldigt bra skådespelare! Jack Black är klockren!
2014-11-03
En underbar, originell collegekomedi som åtnjuter lyxen av en hjärna och ett hjärta. Colin Hanks är också en kul överaskning har karisma och humor i huvudrollen. Alla gör bra skådespelarinsatser speciellt John Lithgow, Catherine O´hara och förstås Jack Black som brorsan. Filmen innehåller inte en enda död minut. 3+
Cuchita
2013-03-31
Sämst
andrew777
2012-01-16
Jack Black i en roll som passar honom! :-)
WillyV
2011-09-09
En generös svag tvåa. Fungerar märkligt dåligt, en del sjuka scener och aviga situationer fanns att fnissa åt. Colin är ingen Hanks.
Lord_saile
2010-10-27
Jack Black är klart det bästa i filmen. Och man tycker verkligen synd om huvudkaraktären. en lite annorlunda film som höjs av Mr Black
Kranky
2010-10-01
Sämsta filmen jag sett i år iaf. Riktigt värdelös, gav upp efter 1 timme. Hur kan man göra en komedi å glömma bort att ha humor i den?
naimina
2010-08-24
Inte så mycket komedi som jag trodde det skulle vara. Det gjorde hela filmen bättre, för jag blev grymt positivt överraskad.
MtotheN
2010-04-14
Jack Black har räddat många filmer, så även denna