2.6

One Last Thing...

En cancerdrabbad tonåring får en sista önskan från en välgörenhetsorganisation. Hans önskan är att få umgås med en supermodell under en veckas tid. Nikkis karriär som en av de hetaste på catwalken är på snabb tillbakagång. Hennes agent Arlene har nästan givit upp hoppet om sin största klient när hon får nys om historien om Dylan. Hans målmedvetna kamp för att göra verklighet av sin ovanliga önskan ger Nikki en möjlighet att fundera över sitt eget liv, och hon försöker försonas med sin egen trassliga bakgrund. Men ingenting är någonsin så enkelt, och kanske har Nikki, eller livet, andra planer.

Originaltitel One Last Thing...
Regissör Alex Steyermark
Manus Barry Stringfellow
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Michael Angarano, Maxime Alvarez de Toledo, Wyclef Jean, Gina Gershon, Cynthia Nixon, Sunny Mabrey, Gia Carides, Dana Eskelson, Amanda Goodman, Brian Stokes Mitchell, Alysia Reiner, Johnny Messner, Matt Bush, Gideon Glick, Paula Rhodes

MISSPOKI
2012-05-30
Gud vilken vacker film! Jag gillar att dom inte hade massa dumma scener med massa strunt i "nu kommer hon sakta in i rummet" utan tog med att oj hon kom in i rummet för hon står ju här. Nej en femma får den här. Lite konstfilm och precis i min smak!
Intro
2011-06-07
duglig men inte mer!

2010-08-29
Inte så dålig faktiskt men inte en gång till.

2010-05-11
Inte jättedålig men inte det bästa jag sett heller... Kul att "Miranda" var med.
Electrica
2008-08-10
Ethan Hawke är med i filmen och spelar Dylans pappa. Helt okej film.
noten
2008-02-07
Helt okej. Lite svagt skådespel från somliga men helt okej som sagt
Danny_Boy
2007-03-31
Skitbra idé, bra skådespeleri, slutet kändes dock helt fel, jag hade låtit den slutat 5min tidigare.
best_jeppe
2006-05-01
Lite svårt att veta vilka skådisar som är viktigast då det inte riktigt framgår på IMDB och sedan så verkar det som om Ethan Hawke är med i trailern (ser ut som det) men han finns inte i rollistan.