2.4

Observe and Report

Säkerhetsvakten Ronnie blir kallad till aktion när han måste stoppa en blottare som är på väg att förvandla köpcentret till en personlig peep show.

Originaltitel Observe and Report
Regissör Jody Hill
Manus Jody Hill
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Ray Liotta, Anna Faris, Jesse Plemons, Celia Weston, Michael Peña, Seth Rogen, Ben Best, Patton Oswalt, Aziz Ansari, Collette Wolfe, John Yuan, Matt Yuan, Dan Bakkedahl, Randy Gambill, Danny McBride, Lauren Miller Rogen, Alston Brown, Cody Midthunder

stgurgel
2018-06-07
Den här var ju inte dum. Sorgligt rolig och full med bra citat
mb_morgana
2014-10-17
Klarade bara några minuter här och där i denna film men hann ändå se daterape-glorifieringen. Usch, vilken värdelös film!
Gigi1943
2014-05-15
Fy fan vilken skit! Kul? Näääääääääääääääääää
AlbinWesley
2014-01-11
Det här var ju tramsigt värre, tvi.
basegbg
2014-01-11
stort suck och gäsp. har seth rogen nånsin varit rolig?
dafreakish
2014-01-11
Sjukt urspårad, osannolik och töntig historia. Den gör allt den kan för att vara satirisk och mörk men den blir bara fånig och onödigt våldsam. Bottennapp.
viccee
2013-04-26
Så jävla rolig film, Seth Rogen gör en klockren roll som en meningslös människa!
Ponsbach
2012-09-18
Sådär ja! Skickligt att vara så hemsk och smaklös och sen är det avsett att man ska tycka att det är roligt och skratta!? Skrämmande.
skallecalle
2012-09-07
Vissa bitar är riktigt bra, men helheten är rätt skit...
fabbe86
2012-09-07
Vet inte... mest bara sorglig. På ett dåligt sett. Men då och då glimtar ett "djup" fram. Väldigt sällan dock. Bjuder inte på ett enda skratt heller.