1.9

No Code of Conduct

En snut, hans partner och hans far kämpar mot smugglare som smugglar knark från Mexico till Arizona.

Originaltitel No Code of Conduct
Regissör Bret Michaels
Manus Shane Stanley, Charlie Sheen, Ed Masterson, Bill Gucwa, Bret Michaels
Genre Action, Kriminalare, 90-tal
Skådespelare Martin Sheen, Charlie Sheen, Paul Gleason, Mark Dacascos, Ron Masak, Joe Lando, Courtney Gains, Meredith Salenger, Tina Nguyen, Joe Estevez

Jin
2008-01-07
Gillade den me faktiskt så det blir en 3a för den här. Gillar dom första 4 skådisarna. Haha Joe Lando är me??? Sully från Dr Quinn juh.! Stek. Han steker. Aja.. Men det blir en ganska så svag 3a. Men den funkar.
Bomkia
2007-12-12
Snarkig b-action som inte gör någon överraskad. Här får vi en ganska tråkig knarkhistoria med diverse familjeproblem för hårt arbetande poliser punkterad med ett fåtal intressanta actionsekvenser. 2a.
FilmGuden
2005-05-24
Ja, en ganska meningslös thriller. Som är sevärd för Charlie Sheen och Martin Sheen. son och far som spelar son och far är en kul grej i teorin, men inte i praktiken. Men en kul grej iaf. Svag tvåa.
solmannen
2005-02-04
Jag gillade den faktiskt. Men jag förstår dem som sätter ett sämre betyg än en trea dock.
ViktorB
2003-06-12
Ska far och son Sheen medverka i samma film så ska det vara i Wall Street!