2.2

Night Train

Två passagerare och konduktören på ett nattåg upptäcker att en annan passagerare avlidit under resan. I samband med fyndet hittar de också värdefulla diamanter.

Originaltitel Night Train
Regissör Brian King
Manus Brian King
Genre Thriller, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Leelee Sobieski, Steve Zahn, Danny Glover, Matthias Schweighöfer, Takatsuna Mukai, Togo Igawa, Richard O'Brien (I), Jo Marr, Constantine Gregory, Harry Anichkin, Geoff Bell

Berniey
2013-01-07
Gillar denna udda historia! Miljön och skådespelarna är bra och så är jag svag för filmer som utspelas på tåg!
Christofer
2009-08-26
Vid inledningen trodde jag att det skulle bli sådär cheezy och töntigt som det brukar kunna vara i B-filmer. Men efter en stund så ändrades min uppfattning rejält och det blev ju rätt intressant. Tyvärr höll det inte hela vägen, och det blev rätt överdrivet. Själva grundstoryn var ju lite intressant med "diamanterna", men resultatet skulle ha kunnat bli betydligt bättre med lite mer fantasi och ett bättre manus.
InzZzomnia
2009-08-23
Idén är bra men inte utförandet av den..
cineasten89
2009-08-16
bra skådespelare och rätt ok handling, men känns ändå som om det fattas något.
collie
2009-07-25
Suck!
thaedra
2009-07-18
En av de sju dödssynderna: Girighet...
robbot
2009-06-19
meningslöst skräp. zzz...
M3MPHIS
2009-06-14
tyckte också den var helt ok
Dangoh
2009-03-07
Jag hade inga förväntningar över den här filmen, inga trailers eller liknande... Läste inte ens vad den handlar om. Jag har alltid tyckt att det är så man ska se filmer. Filmen var bra och gillar manuset!