2.2

New Best Friend

Alicia har just blivit antagen till Colby universitetet. Hon hade planerat att ägna all sin tid till studier men dras snart in i ett partygäng - och de regler de lever efter finns inte att hitta i några skolböcker...

Originaltitel New Best Friend
Regissör Zoe Clarke-Williams
Manus Victoria Strouse
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Taye Diggs, Mia Kirshner, Scott Bairstow, Rachel True, Dominique Swain, Meredith Monroe, Joanna Canton

Pinky101
2010-06-13
Okay film men en aning för ytlig för min smak.
knudwig
2010-05-02
Tiden gick när man såg denna film, men tyvärr inte fort nog.
queerish
2008-06-24
intressant och snyggt uppbyggd historia, men karaktärerna är hyfsat ytliga så den skapar ingen känsla direkt. dom kunde lätt ha skippat voice-overn också. och kanske försökt med en polis som inte blev tänd av varje brud han intervjuade.
Zeylon
2008-02-17
Meningslös..
Craxyknas
2007-04-14
Ja, du... Den var lite knepig. Saknade lite i slutet där. Och så var den ju inte världens mest händelserika film heller. Men lite bra var den ändå =)
LasseKongo74
2007-04-10
Börjar lovande men står sen och stampar och handlingen blir en serie upprepningar av samma sak. Hyfsad film men blir lite långtråkig.
GLO
2007-04-08
nej den var inte så bra. ganska typiskt amerikansk svartsjukedrama innehållande "high school"-ungdomar som har identitetskriser, även om denna utspelade sig under en collegetid. lol
merilina
jag gillar den filmen
Death
Fruktansvärt skräp
Etthundranio
2005-11-24
Gripande film. I början förstår man egentligen inte vad som händer men om man sätter sig in i filmen ordelntligt förstår man nästan direkt. Hon var den tystlåtna tjejjen från början och sedan blev hon den vildaste, eller var det verkligen så? Dom spelar så många olika roller, man får egentligen inte veta om hon var så oskyldig som hon verkade eller om hon verkligen var det.