2.3

Never Die Alone

Paul Pawlowski är en reporter som intresserar sig för den tuffe gängmedlemmen King David. När King mördas råkar Pawlowski komma över den dödes dagbok. Därifrån får man genom flashbacks se King Davids uppgång och fall när Pawlowski tar sig igenom dagboken.

Originaltitel Never Die Alone
Regissör Ernest R Dickerson
Manus James Gibson
Genre 2000-tal, Thriller, Kriminalare, Drama
Skådespelare DMX, Michael Ealy, Drew Sidora, Antwon Tanner, Robby Robinson, Luenell Campbell, David Arquette, Clifton Powell, Tommy 'Tiny' Lister

Ghostface
2017-03-10
Bra tempo. DMX voice over är guld!
AlaRegularis
2016-04-02
Hyfsad dussinthriller som har sina ljusa stunder även om de är few och far between.
Nathalena
2010-05-24
Tråkig !
Blink182
2007-10-23
Stark tvåa. Annorlunda gangsta film som faktiskt funkar för det mesta. Lite fjantig kanske.
Ibanez
2006-10-30
Den var väl hyffsad.. Ytterst svag trea
MinotaurKing
2006-08-04
DMX.
Vimmzy
2006-05-09
inte bra, inte bra inte bra inte bra inte bra, men en två lyckas den ändå klättra till
NasNas
2005-10-05
B B B B B B B.. fyfan visste inte att man kunde trycka in så mycke "motherfucker" i en film.. bland det sämsta jag sett skådespelarinsatserna är absolut helt i sitt eget slag en bra bit under sämst altså. usch en redig spyrulle.. SE INTE! jag uprepar SE INTE
_lucifer_
2005-09-30
Helt okej... till och med bra
killedbyLife
2005-08-05
Inledningen fick mig att tro att det kanske skulle vara intressant trots allt men de förhoppningarna krossades snart när filmen bara blev allt mer fjantig och klichéfylld. Avslutningen när de försökte avrunda med någon form av kvasidjup slutsats om karma och att man skördar vad man sår fick mig att gråta och skratta. Krystat. Svag tvåa och jag vet inte varför jag ger den så bra.