1.6

Naked Space

Jamieson är kapten på det mest utflippade rymdskeppet i den här galaxen. I hans besättning ingår bland andra vetenskapsmannen Doktor Stark - galen givetvis, rymdofficer Annie McHugh som är ansvarig för moral och etik, men som mest är intresserad av sin egen solbränna. De stannar till på en outforskad planet och hittar lite organisk sörja som de tar med sig. Tyvärr utvecklas denna snart till ett stort och människoätande monster.

Originaltitel The Creature Wasn't Nice
Regissör Bruce Kimmel
Manus Bruce Kimmel
Genre Komedi, Musikal, Skräck, Science Fiction, 80-tal
Skådespelare Cindy Williams, Leslie Nielsen, Gerrit Graham, Patrick Macnee, Bruce Kimmel

Sheepy
2022-08-05
Charmig lågbudget sci-fi komedi som jag har viss nostalgi för. Vissa scener är roliga och minnesvärda men helheten är tyvärr ganska svag. Framförallt första halvan av filmen utan monstret saknar riktning och känns väl meningslös.
LTT86
2013-08-21
Kunde ha varit bättre. Två eller tre skämt funkade, annars så dog dem mesta skämtet ut och det slutade att vara rolig.
RobinsTaste
2013-03-13
Fick jusst en flashback från när jag var 8 o såg filmen på tv. Värsta skiten någonsin, tyckte jag redan då. Därför vågar jag inte se om skiten igen. Fyfan vilken sörja!
yrkeschaufföre
2012-04-26
Det är längesen jag såg den här, men avskyn känns färsk!
dudson
2012-04-09
Små rolig då speciellt för Nielsen är med#) Men höjdpunkten i denna rymd sörja är när monstret som föresten ser ut som en fläskig vandrande krabba sjunger smör sånger hahaaaa) 2+...
thebully
2011-12-29
duger
Bomkia
2008-08-23
Småtrevlig komedi som funkade ganska bra för mig. "I want to eat .. your face" *sjunger*. 3-
Kuntan
2008-05-17
Så jekla rolig! sjukt tråkigt roligt.. älskar alla karaktärerna i denna film..killen som är rädd för "star trek" dörrarna är suverän En film man kan se om ..om .. och om igen. -I wanna eat your face.
KurtKarlsson
2008-02-02
hm en svag trea..
Ceritus
2007-12-06
Det var många år sedan jag såg den här. Men den har satt sig på minnet. Inte för att den var bra, utan för att den var totlat jävla kass. Man mår illa av att se den.