2.8

Music From Another Room

"Henne ska jag gifta mig med!" utropar 5-årige Danny, som just hjälpt sin far förlösa den lilla flickan Anna Swan. Danny växer upp i England, men 25 år senare återvänder han till USA där ödet åter för honom samman med Anna och hennes lite annorlunda familj, Anna, som förvandlats till en vacker kvinna, är plikttroget förlovad med den stilige och framgångsrike Eric. Anna motstår Dannys alla försök att svepa med henne i sin passion, men hennes familj tar emot Danny med öppna armar och finner sina liv märkbart förändrade av hans humor och livsglädje. Annas romantiskt lagda mamma försöker få sin dotter att ta kontroll över sitt liv och öppna upp sitt hjärta. Hon vet att Anna behöver Dannys kärlek och ödmjukhet.

Originaltitel Music From Another Room
Regissör Charlie Peters
Manus Charlie Peters
Genre Romantik, 90-tal
Skådespelare Gretchen Mol, Jude Law, Brenda Blethyn, Jeremy Piven, Jennifer Tilly, Jon Tenney, Martha Plimpton, Jane Adams (II), Vincent Laresca, Bruce Jarchow

Gigi1943
2015-01-17
Jisses så tråkig! Minns inte ens om jag såg hur det gick, troligen somnade jag ...
Taandborste
2012-01-04
Njeeh, förutsägbar och fånig.
Råtta
2010-07-30
Jeremy Piven och Jane Adams är det enda i filmen värt så mycket som en tvåa (ganska rejält awesome par), men resten - nää, alltså, till och med posterpojken Jude Law tycker ju inte ens om filmen. Det borde väl säga något om kvaliteten.
ErikNolander
2010-05-25
tråk
iolani
2009-09-23
Jude Law är väldigt älskvärd i denna filmen och Gretchen Mol är väldigt söt trots att jag inte sväljer hennes skådespel till 100%.
rebkean
2008-10-29
jag gav upp efter en halvtimma. jag tänkte innan jag började se den att: jennifer tilly är fantastisk, martha plimpton är fantastisk, grechen mol är iaf snygg, men sen handlar allt om jude law, och och man kunde inte bry sig mindre.
AnnZoo
2008-02-24
haha ja, Jesus räddar filmen
LouReed
2007-05-03
Det ända som räddar filmen från en 1:a är Jude Laws utstrålning.
sanandra
2007-04-30
Jude Law gjorde filmen sevärd. Utan honom hade den inte varit värd mer än en 2:a.
himecta
2007-04-21
lite för segt, men jesus räddar filmen