Mothers and Daughters

Sammanvävda historier om relationerna mellan flera mammor och deras barn.

Originaltitel Mothers and Daughters
Alternativ titel Mothers & Daughters
Regissör Paul Duddridge, Nigel Levy
Manus Paige Cameron
Genre Drama, 2010-tal
Skådespelare Selma Blair, Mira Sorvino, Eva Amurri Martino, Susan Sarandon, Sharon Stone, Alexandra Daniels, Courteney Cox, Christina Ricci, Paul Wesley, Paul Adelstein, Luke Mitchell, Christopher Backus, David Kloehr, Dave Baez, Stephanie Shamie, Elizabeth Daily

Zok
2017-11-13
Lättglömt.
2017-11-02
Herrejösses vilken usel soppa. Totalt känslolös och fascinerande kass dialog. Och med tanke på hur många stora namn som jag tycker mycket om så lyckas ingen leverera någonting bra öht. Oförståeligt hur så många stora namn är med i den här sörjan. Och då går jag inte ens in på det minst sagt yxiga pro-life budskapet.
emmycaution
2017-10-10
En film som handlar om att inte göra abort. Men även om jag bortser ifrån pro-life-inriktningen så är filmen dålig. Man går inte på djupet i någon relation och berättelserna är inte alls sammanvävda? Att så många stora kvinnliga skådisar tackade ja till det här är en gåta.
ulpe01
2016-05-19
Gränsar till en tvåa i betyg, men blir tillräckligt engagerad i historierna för att det ska funka för mig.